دکتر محمودی:

برپایی نمایشگاه کتاب و جشن با شکوه انقلاب در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293873|19:35 - 1394/11/11
نسخه چاپی
برپایی نمایشگاه کتاب و جشن با شکوه انقلاب در پاوه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در گفتگویی از افتتاح نمايشگاه كتاب به مناسبت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در پاوه خبر داد .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در گفتگویی از افتتاح نمايشگاه كتاب به مناسبت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در پاوه خبر داد .

 

دکتر هدایت محمودي با اعلام خبر فوق افزود: اين نمايشگاه در عناوين مختلف ديني و مذهبي ، تاريخ ، جامعه شناسي علوم سياسي ، روانشناسي ، ادبيات ، علوم قرآني و .... برگزار خواهد گرديد .

 

وی گفت: نمايشگاه كتاب روز دوشنبه ساعت 9 صبح در محل كتابخانه خواهران بعثت پاوه افتتاح و تا پايان دهه مبارك فجر تداوم خواهد داشت .

 

وی با بیان اینکه فروش این كتابها با تخفيف ده الي بيست درصد خواهد بود ادامه داد: اين نمايشگاه با همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي ، ميراث فرهنگي ، بهزيستي ، كتابخانه عمومي دانشگاه علمي كاربردي برگزار گرديده است .

 

رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاوه در بخش دیگری از سخنان خود از برپايي جشني با شكوه در پاوه خبر داد و گفت: به مناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي جشن شادي و سرور با حضور هنرمندان شهرستان پاوه روز دوشنبه ساعت 20 الي 22 در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاوه برگزار مي گردد .

 

دکتر محمودی ضمن تبريك ايام مبارك دهه فجر افزود: از آحاد ملت شريف شهرستان پاوه جهت حضور در اين جشن با شكوه دعوت به عمل مي آيد .

 

شواهد حاكي از آن است در اين برنامه دو هنرمند جوان و محبوب به نام هاي زكريا نودشه اي ( خواننده ترانه معروف با خه وان ) و مختار غفوري به اجراي برنامه خواهند پرداخت .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد