امام جمعه پاوه: حضور در انتخابات، شکر نعمت امنیت است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293879|00:51 - 1394/11/13
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: حضور در انتخابات، شکر نعمت امنیت است
امام‌ جمعه پاوه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان پاوه با ایشان، مردم و دولت ایران را در سالگرد سی و هفتمین سال از بهار انقلاب، مواجه با دو امتحان مهم انتخابات و جریان تندروی در دنیا دانستند و گفتند: حضور در انتخابات، صرفاً انداختن رأی در صندوق نیست، بلکه نشانه اقتدار، قدرت‌نمایی و استقلال نظام و همچنین در صحنه بودن مردم، بصیرت و شکر امنیت موجود است.

به گزارشهزار ماسوله،امام‌ جمعه پاوهدر دیدار اعضای شورای اداری شهرستان پاوه با ایشان، مردم و دولت ایران را در سالگرد سی و هفتمین سال از بهار انقلاب، مواجه با دو امتحان مهم انتخابات و جریان تندروی در دنیا دانستند و گفتند: حضور در انتخابات، صرفاً انداختن رأی در صندوق نیست، بلکه نشانه اقتدار، قدرت‌نمایی و استقلال نظام و همچنین در صحنه بودن مردم، بصیرت و شکر امنیت موجود است.

 

امام‌ جمعه پاوهبا بیان اینکه پاسداری و حفظ اسلام و حفاظت از انقلاب اسلامی نیاز قدرت است، گفتند: قدرت، حکومت و دولت در سایه دین بقاء خواهد داشت و عمرش طولانی خواهد شد و دین هم در کنار قدرت تقویت خواهد.

 

ماموستا قادریسپس شرایط یک نماینده را عنوان کردند و گفتند: نماینده مجلس علاوه بر اینکه باید مخلص، اهل دین و انقلابی باشد، باید سخنگوی ملت و انتقال دهنده مشکلات مردم به دولت و حاکمیت، و همچنین رابطی قوی بین دولت و ملت باشد وخواسته‌های مردم و دلسوزی های آن‌ها را به دولت ابلاغ و خدمات دولت را هم برای مردم تشریح کند.

 

ایشانبا بیان اینکه نماینده موظف است پیام محرومیت مردم مستضعف را به دولت برساند و در حد توان برای رفاه عمومی منطقه، تلاش و فعالیت مضاعف از خود نشان دهد، افزودند: مردم ما مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و بازار ما به‌واسطه ظلم دشمنان و تحریم‌های ظالمانه‌ غرب در طول 12 سال گذشته بخاطر مسائل هسته ای، دچار رکود شده و این رکود باعث بروز مشکلات معیشتی در خانواده‌های ما گردیده است و می طلبد همه ما دست در دست هم بدهیم و در رفع مشکلات مردم شریف منطقه قدم جدی برداریم.

 

ویروز پیروزی انقلاب را روز غلبه مستضعفان بر مستکبرین دانستند و گفتند: روز بهمن 57 روز تغییر معادلات سیاسی جهانی و برهم زدن سیاست دوقطبی جهان بود و جمهوری اسلامی را به‌عنوان قطب سوم در جهان مطرح نمود.

 

ماموستاقادریخاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی قبل از هر چیز فکر ما را - که بالاترین نعمت است- تغییر داد و به‌تمامی ملل جهان ثابت کرد اگر مردم اراده کنند می‌توانند جامعه را تغییر دهند.

 

امام‌ جمعه پاوهمردم و دولت ایران را در سالگرد سی و هفتمین سال از بهار انقلاب، مواجه با دو امتحان مهم انتخابات و جریان تندروی در دنیا دانستند و گفتند: انتخابات صرفاً انداختن رأی در صندوق نیست، بلکه نشانه اقتدار نظام، قدرت‌نمایی، استقلال، درصحنه بودن مردم، بصیرت و شکر امنیت موجود است.

 

ماموستاقادریخاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی قبل از هر چیز فکر ما را - که بالاترین نعمت است- تغییر داد و به‌تمامی ملل جهان ثابت کرد اگر مردم اراده کنند می‌توانند جامعه را تغییر دهند.

 

ماموستا قادریدر خاتمه لزوم هوشیاری برای نیفتادن در دام فتنه تندروی را خاطرنشان کردند و گفتند: با توجه به هم‌مرز بودن جمهوری اسلامی با کشور عراق و وجود جریان‌های تکفیری در آن کشور پر از آشوب وظیفه‌داریم که نگذاریم نه از داخل کسی به آن‌ها ملحق شود و نه از خارج هیچ‌کس در بین جامعه ما نفوذ کند.

 

وی در پایان افزودند: از خداوند متعال عاجزانه خواستاریم به ما توفیقی عطا فرماید بتوانیم نسبت به ادای مسئولیت خود که همانا حفاظت از دین و انقلاب و موفقیت مملکت است حفظ و حراست نمایم و اجازه ندهیم اورامانات امنیتش را از دست بدهد.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این دیدار اظهار داشت: در اولین روز از آغاز دهه مبارکه فجر فرصتی فراهم شد که در خدمت کسی که در دوران انقلاب حضور فعالی داشته اند، باشیم و برای بیعت با آرمانهای انقلاب همه ما در این مکان جمع شده ایم.

 

پرویز ایده پور افزود: سزاوار آن است که بگویم این مملکت قبل از انقلاب که ما در دوره راهنمایی به سر می بردیم، همانند یک مهره شطرنج توسط دیگر ممالک استفاده ابزاری می شد.

 

وی گفت: به برکت چنین ایامی بود که امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تیم دیپلماسی در برابر کشورهای غربی ایستادگی کرد و همانند قبل از انقلاب استفاده ابزاری دیگر ممالک نباشد.

 

وی با بیان اینکه در فضای داخلی کشور 37 سال نامهربانی و سختی ها دیدیم ادامه داد: ما در حالی 37 سال از بهار انقلاب را پشت سر می نهیم که مجبوریم برای امنیت، در سواحل مدیترانه شهید دهیم و در فضایی دورتر از جمهوری اسلامی برای آن امنیت و آرامش دفاع می کنیم.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز ما در صحنه های سیاسی بین المللی حرفی برای گفتن داریم حاصل آموخته های ما از دین، کتاب و سنت پیامبر ما است که توسط روحانیون و علما بدست ما رسیده است.

 

پرویز ایده پور گفت: امام راحل(ره)از همه خانواده خود گذشتند و انقلاب را به جا گذاشتند و بعد در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با گذر از جنگ و تحریم های ظالمانه امروز توانستیم بر قله فتح دنیا بایستیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد