جشن انقلاب در پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293880|01:23 - 1394/11/13
نسخه چاپی
جشن انقلاب در پاوه برگزار شد
با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه جشن انقلاب در پاوه با حضور فرماندار پاوه، برخی از مسئولین ادارات و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه جشن انقلاب در پاوه با حضور فرماندار پاوه، برخی از مسئولین ادارات و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

در ابتدای این جشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جشن به مناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و با حضور هنرمندان شهرستان پاوه برگزار شده است.

 

دکتر هدایت محمودی افزود: بروز و وقوع انقلاب ها در طول تاریخ وابسته به دو امر ایدوئولوژی و رهبری وابسته بوده است.

 

وی گفت: انقلاب فرانسه با عدم یک ایدئولوژی مناسب و انقلاب روسیه نیز در جنگ جهانی اول با نبود ایدئولوژی هیچ وقت نتوانستند پیروز شوند.

 

وی ادامه داد: در انقلاب جمهوری اسلامی ایران می بینیم که چهار واقعه مهم در تاریخ صد ساله این مملکت به وقوع پیوسته است که نقش دین و روحانیت عامل اصلی این اتفاقات است.

 

وی گفت: این چهار واقعه شامل جنبش تغییر تنباکو ، انقلاب مشروطیت و روی کار آمدن محمد علی شاه دیکتاتور ، روی کار آمدن دکتر مصدق و نهایتا وقوع انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

وی با اشاره به توصیف روزنامه نگاران فرانسوی مبنی بر اینکه امام خمینی تنها رهبر جهان اسلام هستند که به عظمت و قدرت وحدت آفرین دین مبین اسلام به پیروزی رسیدند گفت: انقلاب ما به واسطه رهبری حضرت امام خمینی (ره) به قوع پیوست.

 

وی تصریح کرد: تاریح انقلاب اسلامی ایران مزین است به خون بیش از 200 هزار نفر جوانان این مملکت و رزمندگان ما، تا ما با آرامش و امنیت کامل زندگی کنیم .

 

دکتر هدایت محمودی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری در باره عملکرد دستگاههای مملکتی در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اگر ما بتوانیم پاشنه آشیل انقلاب اسلامی را از مفاسد اقتصادی از غارتگری برخی افراد مصون بداریم تا ابد این انقلاب پایدار خواهد ماند.

 

اجرای مولودی خوانی توسط گروه موسیقی ده نگ با سرپرستی پیمان حسن زاده ، سرودن اشعار ارجمند عزیزی فر، سرود مانگی بهمن توسط گروه سرود اداره ارشاد اسلامی با سرپرستی اردشیر منوچهری، داستان کوتاه صنم غفوری، اجرای دوم گروه موسیق ده نگ و اجرای موسیقی هنرمند زکریا نودشه ای با سوز و صدای دلنشین خود از دیگر برنامه هایی بود که در اولین روز از آغاز دهه مبارکه فجر به عنوان جشن انقلاب در پاوه برگزار شد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد