در اکران فیلم محمد رسول الله(ص) در پاوه/

هدایت محمودی: آشنایی با حیات نبی مکرم اسلام(ص) برای هر فرد مسلمانی از ضروریات است/تشکر از حامیان سینما فرهنگ پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293922|19:39 - 1394/11/23
نسخه چاپی
هدایت محمودی: آشنایی با حیات نبی مکرم اسلام(ص) برای هر فرد مسلمانی از ضروریات است/تشکر از حامیان سینما فرهنگ پاوه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آشنایی با حیات نبی مکرم اسلام(ص) برای هر فرد مسلمانی از ضروریات است تا بتوانیم با تبعیت از سنت ها، سیره رفتار و اخلاق و خوی و خصلت های فردی و اجتماعی آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص اکران فیلم محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: فیلم محمد رسول الله(ص) به مناسبت دهه مبارک فجر به مدت سه روز متوالی از تاریخ 20 بهمن ماه در پاوه اکران گردید.

 

دکتر هدایت محمودی افزود: از حمایت های مادی و معنوی حامیان سینما فرهنگ و اکران فیلم محمد رسول الله(ص)در پاوه، بویژهامام جمعه محترم پاوه، جنابحاج ماموستا ملا قادر قادری، در راه اندازی سینما فرهنگ در این شهر و به ویژه تشویق ایشان به مردم در تماشای این فیلم تقدیر و تشکر می نمایم.

 

وی گفت: همچنین از شورای شهر و شهرداری پاوه نیز بابت اجاره سانس ویژه خانواده های محترم کارکنان شهرداری تشکر می کنیم.

 

وی با بیان اینکه زندگی نامه رسول الله (ص) عالی ترین سرمشق اخلاقی برای دنیای بشریت است ادامه داد: آشنایی با حیات نبی مکرم اسلام(ص) برای هر فرد مسلمانی از ضروریات است تا بتوانیم با تبعیت از سنت ها، سیره رفتار و اخلاق و خوی و خصلت های فردی و اجتماعی آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاالله حمایت از سینمای پاوه ، همچنان از طرف مردم تداوم داشته باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد