فرماندار پاوه:

مردم اورامانات آماده حضوری پرشور در انتخابات هستند/آماده شدن 68 صندوق روستایی و شهری برای اخذ رای

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293933|15:33 - 1394/11/26
نسخه چاپی
مردم اورامانات آماده حضوری پرشور در انتخابات هستند/آماده شدن 68 صندوق روستایی و شهری برای اخذ رای
فرماندار شهرستان پاوه گفت: مردم مرزدار و همه در صحنه شهرستان پاوه و منطقه اورامانات آماده هستند تا بازهم با حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 68 صندوق روستایی و شهری برای اخذ رای ساکنین شهرستان پاوه آماده شده و با تمهیدات صورت گرفته مردم ولایتمدار این دیار می توانند آراء خود را در صندوق های تعیین شده بیندازند.

 


وی افزود: در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی 88 هزار و 731 نفر از واجدین شرایط در انتخابات حضور پیدا کردند و با توجه به شور و علاقه ایجاد شده در مردم انتظار می رود در دوره دهم شاهد حضور پرشورتر مردم باشیم.

 


ایده پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در شهرستان پاوه فراهم و مجریان برگزاری انتخابات نیز تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند.

 


رئیس حوزه انتخابیه اورامانات خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 نامزد انتخابات مجلس در این حوزه تائید صلاحیت شده و یک نفر دیگر نیز از حوزه استان کردستان تقاضای تغییر حوزه خود به اورامانات را داشته است.

 


وی در پایان گفت: انشاالله روز هفتم اسفند تبدیل به جشن بزرگ ملی خواهد شد که در نهایت پیروزی اصلی و نهایی آن خود مردم خواهند بود.

 


از شش حوزه انتخابیه استان کرمانشاه هشت نماینده به مجلس شورای اسلامی و دو نماینده به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا خواهند کرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد