شمشیری: ژیانه وه یکی ازبرترین انجمن های مردم نهاد استان در حوزه پیشگیری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293937|09:11 - 1394/11/27
نسخه چاپی
شمشیری: ژیانه وه یکی ازبرترین انجمن های مردم نهاد استان در حوزه پیشگیری است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در دیدار با جمعی از اعضای جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه گفت: ژیانه وه یکی از برترین انجمن های مردم نهاد استان در حوزه پیشگیری است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازپاوه پرسجمعی از اعضای انجمن ژیانه وه پاوه با حضور در دفتر مرکزی با دبیر و کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان درخصوص راههای پیشگیری از اعتیاد دیدار و گفتگو کردند.

 

سعدی سپنجی دبیرژیانه وهبا ارائه ی گزارشی ازعملکرد جمعیت پیشگیری ازاعتیاد و نیز وضعیت آلودگی های مربوط به مواد دخانی و مخدر درشهرستان پاوه واورامانات پرداخت وخواستار حمایت جدی وعملی دوائر مرتبط استانی در حوزه اورامانات و به ویژه شهرستان پاوه در این راستا گردید.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاهضمن عرض خیرمقدم، تلاش در جهت پاکی انسان ها و جامعه از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی را نشان از پاکی دل و درون پویندگان این راه سخت و طاقت فرسا دانسته و آن را ستودنی خواند.

علی شمشیریدر خصوص اعتبارات اختصاص یافته به برخی ادارات مرتبط و متولی امر پیشیگیری و فرهنگ سازی در این زمینه گفت:بودجه های اختصاص یافته باید بدین منظور و در چارچوب مشخص شده هزینه گردد و اگراحیانا خلاف آن از دستگاهی گزارش گرددقابل پیگیری است.

 

شمشیری همچنین افزود:شهرستان پاوه به لحاظ برخورداری از کارشناسان خبره در زمینه پیشگیری غنی بوده و درهمایشها و کارگاههای آموزشی سطح استان دست بالا را داشته و در شهرستان پاوه نیز با محوریت ژیا نه وه تمام و کمال در امر پیشگیری فعالیت می نماید که البته جای خرسندی است

 

وی با اشاره به عملکرد ژیانه وه گفت:ژیانه وهیکی از برترین انجمن های مردم نهاد استان در حوزه پیشگیری و به ویژه آموزش گروههای هدف می باشد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاهدرخصوص رایزنی با مقامات به منظور حصول اهداف مورد نظرافزود:با هدف کاهش معضل خانمانسوز اعتیاد در منطقه و نیز پیشبرد اهداف جمعبت در حوزه پیشگیری و آموزشهای همگانی در صورت نیاز و درخواست انجمن به ملاقات با هر کدام از مسئولین مربوطه استان و نیز استاندار محترم مقدمات آن فراهم خواهد شد.

 

سپنجی در ادامهضمن تقدیر از همراهی های معمول آخرین فعالیت فرهنگی ژیانه وه را گنین برشمرد:بمنظور فرهنگ سازی و در راستای کاهش تقاضای اعتیاد به سیگار و قلیان جمعیت ژیانه وه  اقدام به تهیه پکیج های مربوط به مضرات سیگار و قلیان نموده وضمن رایزنی وهماهنگی لازم با امامان محترم جمعه و جماعات مساجد شهر و روستاهای تابعه ی پاوه درنظر است با اهتمام بزرگواران که همیشه حامیان معنوی انجمن می باشند در خطبه های جمعه به طور ویژه بدان پرداخته شود.

 

وی در خاتمهبه حمایت وهمراهی مدیریت محترم آموزش وپرورش شهرستان وادارات آموزش وپرورش مناطق نوسود وباینگان پرداخت وگفت: ضمن تقدیر از جامعه فرهنگیان شهرستان پاوه خوشبختانه رؤسای و مدیران محترم ادارات و واحدهای آموزشی همکاری مستمری در بُعد فرهنگی با این انجمن داشته و در ادامه مقرر است با اهتمام عزیزان پکیج آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیز جهت آموزش  فراگیران در سطح مدارس دبیرستان (متوسطه اول و دوم) ارائه گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد