فرماندار پاوه: عوامل اجرایی امانت داران آرای مردم هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293990|17:54 - 1394/12/06
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: عوامل اجرایی امانت داران آرای مردم هستند
فرماندار شهرستان پاوه بزرگترین رسالت و وظیفه مجریان انتخابات، ناظران و بازرسان را صیانت از آرای مردم دانست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در جمع عوامل برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری این شهرستان گفت: عوامل اجرایی و برگزارکننده انتخابات امانت دار آرای مردم هستند.


وی بزرگترین رسالت و وظیفه مجریان انتخابات را صیانت از آرای مردم دانست و گفت: نمایندگان فرماندار مسئول اجرای انتخابات و ناظران شورای نگهبان مسئول حفاظت از آرای مردم هستند.


فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات افزود: همه ما اعم از اجرایی، نظارت و بازرسی در کنارهم یکی می شویم برای صیانت و حفاظت از آرای مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشکوه هفتم اسفند.


ایده پور افزود: امروز همه ما با هم عهد می بندیم در کمال بی طرفی از آرای مردم صیانت کنیم تا هم رضایت خداوند را جلب نمائیم و هم حافظ حق الناسی باشیم که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فرموده اند.


فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم و خلق حماسه ای ماندگار در هفتم اسفند در این حوزه فراهم شده گفت: بیش از پنج هزار نفرعوامل اجرایی و نظارتی در237 شعبه اخذ رأی وظیفه جمع آوری آرای حدود 150 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن را در پاوه و اورامانات به عهده دارند.


حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی است که در مجموع دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد