امشب دو هنرمند شهرستان پاوه در فینال برنامه چریکه شو حضور می یابند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293992|21:38 - 1394/12/06
نسخه چاپی
امشب دو هنرمند شهرستان پاوه در فینال برنامه چریکه شو حضور می یابند
ابراهیم احمدی و پوریا محمدی دو هنرمند خوش صدای پاوه با راه یافتن به مرحله فینال ماه در برنامه چریکه شو امشب از ساعت ۲۲ به اجراء خواهند پرداخت.

به گزارشهزار ماسوله، ابراهیم احمدی و پوریا محمدی دو هنرمند خوش صدای پاوه با راه یافتن به مرحله فینال ماه در برنامه چریکه شو امشب از ساعت ۲۲ به اجراء خواهند پرداخت.

 

 برنامه ترکیبی چریکه شو که از ابتدای سال جاری و با هدف توجه به موسیقی کردی و شناسایی استعدادهای این بخش آغاز شد خیلی سریع و به دلیل داشتن آیتم های مختلف به برنامه ای پر مخاطب تبدیل شد و رکورد ارسال پیامک به یک برنامه استانی نیز شکسته شد.

 

چریکه شو که برنامه ای با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه موسیقی کردی پخش می شود ارتباط و تعامل نزدیکی با مخاطبان برقرار می کند.

 

در این برنامه هر شب شرکت کنندگانی با حضور خود و با آواز خواندن به زبان کردی ، مردم با ارسال پیامک برترین آن شرکت کنندگان را انتخاب کرده و در پایان هر هفته نیز برترین ها انتخاب و در نهایت شرکت کننده برتر ماه نیز انتخاب می شود تا در پایان فصل چهار نفر برگزیده راهی فینال شوند.

 

اجرای برنامه امشب چریکه شو در حالی با حضور برترین های این ماه برگزار خواهد شد که دو هنرمند خوش صدای پاوه در یک ماه اخیر توانستند به این مرحله فینال ماه راه پیدا بکنند.

 

امیدواریم که با اجرای این برنامه این دو هنرمند، با حمایت مردم به مرحله فینال فصل راه پیدا بکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد