تشکر و قدردانی ابراهیم احمدی از مردم در حمایت از وی در برنامه "چریکه ی شو"

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294006|23:06 - 1394/12/09
نسخه چاپی
تشکر و قدردانی ابراهیم احمدی از مردم در حمایت از وی در برنامه "چریکه ی شو"
ابراهیم احمدی هنرمند خوش صدای پاوه ای در پیامی از مردم و شهروندانی که از وی حمایت های لازم را در برنامه "چریکه ی شو"داشته اند ، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، ابراهیم احمدی هنرمند خوش صدای پاوه ای در پیامی از مردم و شهروندانی که از وی حمایت های لازم را در برنامه "چریکه ی شو"داشته اند ، تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این پیام بدین صورت است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) و با سلام و احترام خدمت کلیه برادران و خواهران گرامیم ، اینک که خداوند متعال ما را توفیق داد در برنامه "چریکه شه و" ، برنامه شبکه استانی کردستان حضور پیدا کنم و به مراحل فینال فصلی آن راه پیدا کنیم شایسته است این افتخار ،که به همت همه عزیزانی که با آرای خود ما را همراهی نموده اند،  در وهله اول از زحمات بی شائبه و بی دریغ تمام کسانی که به صورت پیامک و یا هرطریق دیگر حمایت کردند   تشکر و قدر دانی نموده و همچنین سایتهای مختلف که در فضای مجازی به اطلاع رسانی و حمایت از بنده پرداخته اند نهایت سپاس و قدر دانی را دارم .


دستاورد اینجانب ، جلوه ای از حمایت های ارزشمند مردم عزیزی است که این برنامه را دنبال کرده و ضمن قدردانی از این عزیزان ، توفیقات روز افزون را از خدواند منان برای همگی شما خواستارم.


با تشکر
ابراهیم احمدی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد