زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان پاوه بصدا در آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294024|15:56 - 1394/12/13
نسخه چاپی
زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان پاوه بصدا در آمد
در آیینی زنگ احسان و نیکوکاری در مدراس شهرستان پاوه همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر آموزش وپرورش ،معاون فرماندار ،بخشدار مرکزی معاون برنامه ریزی آموزش وپرورش ،اعضای شورای اداری شهرستان و دانش آموزان درمحل دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه حضرت خدیجه (س) شهرستان پاوه نواخته شد .

به گزارشهزار ماسوله، سعدی فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه در آیین جشن نیکوکاری با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری در شهرستان اظهار کرد: جشن احسان نیکوکاری هر ساله در روزهای پایانی سال با هدف اشاعه و ترویج حس نوعدوستی خصوصاً در میان دانش آموزان در مدارس در راستای زدودن فقر با یاری دست ها و دلهایی مهربان و مملو از نیکی دانش آموزان برای همنوعان ودانش آموزان بی بضاعت برگزار می گردد .

 

فتاحی در جمع دانش آموزان آموزشگاه حضرت خدیجه (س) گفتند: دانش آموزانی در مدارس ما هستند که توانایی مادی  چندانی ندارند تا مایحتاج اولیه خودرا تهیه کنند از این رو ما باید زمینه ای ایجاد کنیم تا این دانش آموزان بتوانند مانند سایر دانش آموزان ملزومات خود را تهیه نمایند وبا این کاردلها به هم نزدیک می شود و شکوفه های مهربانی در قلب ها جوانه می زند تا با نشاندن لبخند بر لبان همنوعان خود بازار مهربانی و محبت را گرم نگه داریم.

 

نجیب میرانی معاون فرماندار شهرستان پاوه نیز با تشریح اهمیت و جایگاه انفاق و نیکوکاری و سنت حسنه صدقه از دیدگاه قرآن و اسلام خواستار نهادینه شدن این سنت حسنه در جامعه شد.

 

نجیب میرانی با بیان اینکه این سنت در تاریخ پاوه و اورامانات قدمت و اهمیت ویژه ای دارد افزود: نباید اجازه دهیم این سنت حسنه و حائز اهمیت کم رنگ شود.

 

معاون فرماندار پاوه افزود: سال نو و بهار فصل زیبایی و نوشدن است لذا همه ما باید دست به دست هم دهیم تا همه خانواده ها بتوانند با بضاعت کافی در کنار هم شاد و مسرور باشند.

 

گفتنی است در این آیین زنگ نیکوکاری توسط  معاون فرمانداری پاوه نواخته وهر یک از اعضای شورای اداری و دانش آموزان کمکهای نقدی خود را به داخل صندوق کمیته امداد حضرت امام (ره) ریختند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد