طاهر پور گفت:

آموزشگاههای آموزش و پرورش شهرستان پاوه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294037|18:51 - 1394/12/16
نسخه چاپی
آموزشگاههای آموزش و پرورش شهرستان پاوه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند
معاون برنامه ریزی اظهار داشت: امسال 38 کلاس ، یک اردوگاه و تعدادی از مدارس به صورت رزرو ، برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

به گزارشهزار ماسوله، نشست توجیهی مدیران و عوامل اجرائی ستاد اسکان موقت میهمانان نوروز 95مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه،با حضور معاون برنامه ریزی وعوامل ستادی ،مدیران وعوامل اجرایی در محل سالن نشست های آموزش وپرورش پاوه برگزارگردید.

 
 فریدون طاهر پور معاون برنامه ریزی در نشست  توجیهی مدیران و عوامل اجرائی ستاد اسکان 95 اظهار داشت: تدارکات لازم در خصوص مراکز طرح اسکان موقت میهمانان نوروزی مهیا شده و امسال نیز با برنامه ریزی ها و اقدامات از پیش تعیین شده ، هماهنگی ها ی لازم برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح اسکان همکاران فرهنگی صورت گرفته است.
 

معاون برنامه ریزی  آموزش و پرورش پاوه تصریح کرد: امسال 6 مدرسه درقالب 38کلاس  در گروه  ویژه ،الف ،ب و1اردوگاه وتعدادی از مدارس بصورت رزرو در شهرستان برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا کرده ایم که از 28 اسفند ماه آماده پذیرائی از میهمانان فرهنگی هستند.

 

وی خطاب به عوامل ستاد اسکان گفت: عوامل ستاد اسکان میهمانان نوروزی در برخورد با میهمانان نوروزی سفیران فرهنگی شهرستان بوده و بر اهمیت پذیرش مناسب میهمانان نوروزی در پاوه تأکید کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: برای همکاران عضو ستاد، ابلاغیه صادر و تحویل شده و مقرر گردید تعدادی از کارشناسان اداره در قالب تیم بازرسی کننده از مدارس بازدید و کاستی‌های سال قبل را که شناسایی شده‌اند بررسی کنند ونسبت به رفع آنها اقدام گردد.

 

 در ادامه این نشست مسئول حراست وکارشناسان  ارزیابی عملکرد ،پشتیبانی،تعاون وامور رفاهی در راستای اجرای طرح اسکان میهمانان فرهنگی نوروز 95 به ایراد سخن پرداختند.

مدیران مدارس نیز با ارایه گزارشی از وضعیت پایگاه های  طرح اسکان به بحث در خصوص  پاره ­ای از مشکلات موجود پرداختند وآمادگی مدارس خود را جهت پذیرایی مطلوب از فرهنگیان اعلام داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد