کتابخانه مهربانی دانشگاه پیام نور پاوه افتتاح می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294044|17:14 - 1394/12/18
نسخه چاپی
کتابخانه مهربانی دانشگاه پیام نور پاوه افتتاح می شود
کتابخانه مهربانی دانشگاه پیام نور پاوه جهت استفاده کتابهای درسی رایگان با همت برخی از دانشجویان این دانشگاه افتتاح می شود.

به گزارشهزار ماسوله، کتابخانه مهربانی دانشگاه پیام نور پاوه جهت استفاده کتابهای درسی رایگان با همت برخی از دانشجویان این دانشگاه افتتاح می شود.

 

یکی از این دانشجویان که در این زمینه فعالیت اساسی را داشته است در این باره در گفتگویی اظهار داشت: دو ماه قبل ،با اطلاع رسانی در شبکه های فضای مجازی، اقدام به جمع آوری کتابهای درسی دانشگاه پیام نور در رشته های مختلف  نمودیم.

 

نذیر دولت خواه با بیان اینکه خوشبختانه در طی دو ماه کتابهای زیادی را جمع آوری کردیم افزود: در این راستا با استقبال خوب دانشجویانی که واحدهای درسی خود را پاس نموده بودند، مواجه شدیم.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده این کتابها برای عموم دانشجویان آزاد است گفت: هدف از برپایی ایندیوار مهربانی، کمک به آن دسته از دانشجویانی است که توانایی خرید کتاب را ندارند و با این کار ما آن کتابهای مورد نیاز آنان را با عنوانکتابخانه مهربانیتامین می کنیم.

 

وی ادامه داد: برای این کار نیز از ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر فرجی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در همراهی و همکاری در جمع اوری کتابها، تقدیر و تشکر دارم.

 

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد فردا چهارشنبه همراه با برگزاری یک مراسم در دانشگاه، این کتابخانه نیز افتتاح می گردد خاطر نشان ساخت: از تمام پرسنل و اساتید محترم دانشگاه نیز تشکر می کنیم که واقعا با آغوش باز از کتابخانه مهربانی استقبال کردند و باعث دلگرمی دانشجویان شدند که ان شاالله به همت این بزرگواران و دانشجویان گرامی دنبال اهداف بزرگتری در کمک به هم نوعان خود باشیم.

 

وی در پایان گفت: از دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور پاوه نیز تقاضامندیم جهت کمک به راه اندازی کتابخانه مهربانی و کمک به هم نوعان خود، هرچه زودتر واحدهای درسی را که پاس نموده و لازم ندارند، به این کتابخانه مهربانی جهت استفاده دانشجویان نیازمند تحویل دهند.

 

وی افزود: شایان ذکر است که دانشجویانی که تاکنون به اهدای کتابهای خود اقدام کرده اند، به صورت اختیاری بوده و هیچ گونه اجباری در کار نبوده است.

 


محل تحویل کتب دانشگاه پیام نور پاوه-  نگهبانی دانشگاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد