برگزاری مراسم "سفره سالم ،هوای سالم و روحیه سالم" در روستای شمشیر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294051|01:45 - 1394/12/20
نسخه چاپی
برگزاری مراسم "سفره سالم ،هوای سالم و روحیه سالم" در روستای شمشیر
مراسمی با عنوان "سفره سالم هوای سالم روحیه سالم" برای دانش آموزان دبستان روستای شمشیر به مناسبت تشویق از دانش آموزان برتر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسمی با عنوان "سفره سالم هوای سالم روحیه سالم" برای دانش آموزان دبستان روستای شمشیر به مناسبت تشویق از دانش آموزان برتر برگزار شد.

 

مدیردبستان دخترانه تزکیه  شمشیر از همکاری های صمیمانه انجمن اولبا ومربیان و با اشاره به اقدامات انجام گرفته جهت پیشرفت آموزش بهتردانش آموزان ازجمله برگزاری کلاس های تقویتی و ارتباط مداوم با خانواده ها تشویق دانش آموزان ازتلاش های مربیان دلسوز مربیان تشکرکرد .

 

امیره صالحی گفت: به مناسبت تشویق دانش آموزان برتر و تلاشگر ، امروز فضایی شاد و مفرح را با سبزه آرایی برای آنان  ایجاد و با اهدای کادوی یاد بودی به مناسبت آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت و مستضعف روزگاری سرشار از شادمانی وموفقیت را برای انان ایجاد کردیم.

 

وی افزود: این مراسم به عنوان "سفره سالم هوای سالم روحیه سالم" در این مدرسه برگزار شد که دانش آموزان هر کدام با آوردن غداهای سالم خانگی ومصرف میوه گامی در جهت تغذیه سالم و طبیعی هم برداشتند.

 

وی گفت: ان ها با چیدن سفره های زیبا اما ساده و سالم در فضای مدرسه وایجاد محبت و صمیمیت آموختند که چگونه در جوار هم وبا  استفاده از غذای سالم میتوان در راه خوشبختی گام نهاد.

 

دراین مراسم آقای جلیل بهرامی رئیس انجمن اولبا ومربیان نیز طی سخنانی از تلاش های بی وقفه خانم صالحی کهنه معلمان تشکر کرد وافزود: امسال کوشیده ایم تمام سعی خود را جهت کمک به پیشرفت هرچه بیشتر مدرسه و دانش آموزان به عمل آوریم .

 

وی اشاره کرد: تنها درصورتی مجموعه آموزشی موفق خواهد بود که این همکاری دوجانبه در همه امورات به عمل آید.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد