شهریاری خبر داد:

تا پایان حوزه استحفاظیه شهرستان پاوه در گردنه تته برف روبی شده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294056|11:02 - 1394/12/22
نسخه چاپی
تا پایان حوزه استحفاظیه شهرستان پاوه در گردنه تته برف روبی شده است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی از برف روبی مسیر ارتباطی پاوه- مریوان تا گردنه تته خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی از برف روبی مسیر ارتباطی پاوه- مریوان تا گردنه تته خبر داد.

 

ابراهیم شهریاری افزود: هر ساله مسیر ارتباطی پاوه - مریوان در گردنه تته بدلیل بارش سنگین برف مسدود خواهد شد در اوایل بهار این مسیر بازگشایی خواهد شد.

 

وی گفت: اکنون با تلاش نیروهای راهداری شهرستان پاوه تا پایان حوزه استحفاظی شهرستان پاوه مسیر تفرجگاه دالانی تا گردنه تته برف روبی شده است.

 

وی میزان بارش برف را در نقطه هایی از این مسیر برف روبی شده به ارتفاعی بیش از 12 متر عنوان کرد و گفت: قسمت باقی مانده این مسیر ارتباطی در حوزه شهرستان سروآباد و مریوان قرار دارد که با برف روبی این قسمت نیز ان شاالله این گردنه بازگشایی خواهد شد.

 

گفتنی است جمعی از فعالان فرهنگی و خانواده شهدای شهرستان های مریوان و سروآباد در نامه سرگشاده ای خطاب به فرماندار شهرستان سروآباد خواستار بازگشایی این مسیر ارتباطی شده اند.

 

در این نامه امده است که با عنایت به اینکه هرساله در تاریخ 26 اسفند ماه مراسم سالگرد بمباران شیمیایی در شهر نودشه برگزار می شود مردم این شهرستان ها جهت حضور در این مراسم خواهان بازگشایی این گردنه تا تاریخ 25 اسفند ماه هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد