در سومین شب از اجرای این برنامه؛

قهوه خانه شاعران با استقبال شهرواندان برگزار شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294079|17:48 - 1394/12/27
نسخه چاپی
قهوه خانه شاعران با استقبال شهرواندان برگزار شد+تصاویر
تئاتر طنز قهوه خانه شاعران به نویسندگی و کارگردانی آقای معتصم شافعی برای سومین بار در هفته جاری بر روی صحنه رفت.

به گزارشهزار ماسوله، تئاتر طنز قهوه خانه شاعران به نویسندگی و کارگردانی آقای معتصم شافعی برای سومین بار در هفته جاری بر روی صحنه رفت.

 

این تئاتر که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و انجمن نمایش شهرستان پاوه آماده شده است، از تاریخ 24 اسفند ماه به مدت یک هفته برای عموم شهروندان به روی صحنه خواهد رفت.

 

تئاتر قهوه خانه شاعران که به مسائل روز جامعه همچون یارانه ، وضعیت معیشتی معلمان و روابط عاطقی سرد بین زن و شوهر اشاره دارد، آسیب های اجتماعی همچون حسد، دروغ و غیبت را نیز در قالب شعر بیان می کنند.

 

اجرای موسیقی محلی توسط هنرمندان، آریز رستمی ، نازار محمودی و پوریا محمدی در حین برنامه و ارائه اشعار هر کدام از هنرمندان بر روی صحنه در جهت نکوهش رذائل اخلاقی و اشاره به آسیب های اجتماعی به روشهایی طنز گونه در همین قالب ،شبی به یادماندنی را برای شهروندان به یادگار گذاشت.

 

در این نمایشنامه هنرمندان،معتصم شافعی ، گیلان مرادی ، شهریار انصاری، راشد احمدی ، هیمن امینی ، یحیی بهرام میرزایی ، پژمان رحیمی ، شاهین زبانگهر، کامران شفیعی ، نازار محمودی ، فرهاد فرجی ، و با صدای زیبا و دلنشین هنرمند آریز رستمیبه هنرنمایی پرداختند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد