افتتاح طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294081|18:44 - 1394/12/27
نسخه چاپی
افتتاح طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر پاوه
رئیس جمعیت هلال احمر پاوه گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در شهرستان پاوه با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با سراسر کشور امروز پنج شنبه 27 اسفند ماه طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با حضور مسئولین شهرستان و اعضای جمعیت هلال احمر افتتاح گردید .

 

در ابتدای این مراسم رییس جمعیت هلال احمر پاوه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در کنار اعضای جوان و فعال هلال احمر و تبریک آغاز سال نو اظهار داشت: در ایامی که همه هم میهنان به مسافرت و دید و بازدید می پردازند جوانان هلال احمر با حضور در پایگاه های سازمان جوانان در جاده ها و مبادی ورودی شهرها، به ایجاد آرامش و حس ایمنی برای مسافران کمک می کند.

 

مسعود حسینی افزود : امسال در طرح ایمنی و سلامت نوروزی در بهترین نقطه از شهر پاوه با مدیریت جمعیت هلال احمر و مشارکت و همکاری میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری پاوه به مسافرین نوروزی به استقبال مهمانان نوروزی و ارائه خدمات به این عزیزان خواهیم رفت و همچنین در این پست های نوروزی خدماتی از قبیل ارائه نقشه و برشور ، معرفی مناطق و اماکن دیدنی ، تفریحی و سیاحتی ، اماکن مذهبی ، تفرجگاه ها ، محل اسکان و ... تست قند خون و کنترل فشارخون به مراجعین ارائه خواهد شد .

 

سید نجیب میرانی معاون فرماندار نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جمعیت هلال احمر و تبریک سال نو به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات  و برنامه ریزی های صورت گرفته پرداخت .

 

در ادامه اجرای چند سرود همراه با دف نوازی با هنرمندی نوجوانان عضو هلال احمر و چند برنامه دیگر توسط کودکان عضو کانون غنچه های هلال احمر از دیگر برنامه هایی بود که برگزار شدند.

 

تشکیل کمپین " نه به تصادفات جاده ای " از دیگر برنامه های امروز بود .

 

مسعود حسینی در این باره گفت : با توجه به آمار تصادفات و صدمات ناشی از آن خصوصاً در ایام نوروز امسال در سراسر ایران کمپینی تحت عنوان " نه به تصادفات جاده ای " تشکیل شده است که با استقبال خوبی روبه رو شده است .

 

در این کمپین آمده است : برای سلامتی خود و فرزندانم .. برای ننشستن اشک بر چشم عزیزانم .. برای سلامتی سایر هموطنانم قول می دهم در طول سفر کمربند ایمنی ام را ببندم .سرعت مجاز را رعایت نمایم . سبقت نادرست نگیرم . هنگام خستگی و خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنم حتی اگر 10 کیلومتر تا مقصد باقی مانده باشد . یک ساعت دیرتر میرسم ولی خانواده ای را عزادار نمی کنم .

 

مسئولین ضمن تأیید موارد فوق الذکر با امضا طومار تهیه شده عضو این کمپین شدند .

 

مسعود حسینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات عضو ستاد سفرهای نوروزی علی الخصوص شهرداری ، اعضای شورای شهر و اداره برق افزود : در طول روز اعضای جوان جمعیت هلال احمر و در طول شب اداره میراث فرهنگی در این پست به ارائه خدمات خواهند پرداخت .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد