فیلم سینمایی بادیگارد در پاوه اکران می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294084|23:19 - 1394/12/28
نسخه چاپی
فیلم سینمایی بادیگارد در پاوه اکران می شود
فیلم سینمایی بادیگارد با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همزمان با سینماهای سراسر کشور از روز دوشنبه ۲ فروردین ماه لغایت ۱۲ فروردین ۹۵در دو سانس ساعت ۱۷ و ۲۱ در پاوه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، فیلم سینمایی بادیگارد با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همزمان با سینماهای سراسر کشور از روز دوشنبه ۲ فروردین ماه لغایت ۱۲ فروردین ۹۵در دو سانس ساعت ۱۷ و ۲۱ در پاوه به نمایش در خواهد آمد.

 

مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: فیلم بادیگارد در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر در 6 رشته نامزد بود که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد( پرویز پرستویی) شد وتوانست رتبه دوم آرای مردمی در بخش سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند.

 

فواد توفیقی افزود: فیلم سینمایی بادیگارد همزمان با سینماهای سراسر کشور از 2 فروردین ماه لغایت 12 فروردین در دو سانس ساعت 17 و 21 اکران ویژه نوروزی خواهد شد.

 

وی گفت:پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی از بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

وی ادامه داد: این فیلم در 110 دقیقه در موضوعات اجتماعی - سیاسی و با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی احسان محمد حسنی است.

 

خلاصه داستان:«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد...
    چرا اینقدر دیر اومدی؟
    مأموریت بودم
    شغلت چیه؟
    تو حفاظتم
    نگهبانی؟
    محافظم
    آهان پس بادیگاردی

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد