سعدی فتاحی:

خدمات رسانی مطلوب و تکریم از میهمانان نوروزی مد نظر است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294109|15:28 - 1395/01/07
نسخه چاپی
خدمات رسانی مطلوب و تکریم از میهمانان نوروزی مد نظر است
مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه به همراه معاون پشتیبانی، کارشناس تعاون از ستاد اسکان ومراکز اسکان موقت میهمانان فرهنگی بازدید نمود.

به گزارشهزار ماسوله، سعدی فتاحی  مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه به همراه معاون پشتیبانی و کارشناس تعاون با حضور در ستاد اسکان و مراکز اسکان موقت میهمانان نوروزی 95از نزدیک نحوه پذیرش و خدمات رسانی به میهمانان فرهنگی را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

 

مدير آموزش و پرورش پاوه در این بازدید اظهار كرد: ستاد اسکان موقت ميهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش پاوه از 28اسفند 94به صورت شبانه روزی و با بسیج تمام امکانات موجود در حال خدمت رسانی به میهمانان نوروزی بوده و تاکنون وظیفه خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده است.

 

 فتاحی ضمن تاكيد بر كيفيت‌بخشي دراسكان میهمانان فرهنگی، خدمات رسانی مطلوب وتکریم میهمانان نوروزی مد نظر است. وی از زحمات شبانه روزی تمامي اعضا وعوامل ستاد اسكان موقت نوروزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه  تقدير و تشكر كردند.

 

گفتنی است که ستاد اسکان مهمانان نوروزی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه از 28 اسفند سال 94 شروع به پذیرش مهمانان نوروزی نموده که روزانه میهمانان فرهنگی وسایر میهمانان نوروزی در این ستاد پذیرش و در محل های تعیین شده استقرار می یابند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد