بازدید فرماندار پاوه از بیمارستان قدس این شهر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294116|20:42 - 1395/01/09
نسخه چاپی
بازدید فرماندار پاوه از بیمارستان قدس این شهر
فرماندار پاوه روز دوشنبه با حضور در بیمارستان قدس این شهر از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور در این بازدید از وضعیت بیمارستان و نحوه ارائه خدمات به بیماران آگاهی پیدا کرد.


مهمترین مشکلاتی که بیماران و همراهان آنان مطرح کردند مستهلک بودن امکانات و تجهیزات موجود در بیمارستان بود که فرماندار پاوه هم در خصوص رفع آنها قول مساعد داد.


ایده پور با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان وعیادت از بیماران از زحمات و خدمات پزشکان، کادر درمانی و خدماتی بیمارستان قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر آنان به بیماران و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شد.


به هنگام این بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه گزارشی از خدمات ارائه شده در بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر و روستاها در ایام تعطیلات نوروز ارائه کرد.


دکتر جهانبخش ولدبیگی افزود: در این ایام چهار پایگاه فوریت های پزشکی در پاوه، نوسود، باینگان و نودشه بصورت شبانه روز، هشت پزشک عمومی، چهار پزشک متخصص و 6کارشناس مامایی در بیمارستان و مراکز نوسود، نودشه و باینگان حضور فعال داشته اند.


وی اظهار کرد: یک داروخانه شبانه روزی در شهر پاوه و داروخانه های بیمارستان قدس، مراکز نوسود، نودشه و باینگان نیز بصورت فعال در خدمت به مردم و مسافران بوده اند.


وی افزود: در این ایام 14 مصدوم تصادفات جاده ای به بیمارستان قدس منتقل شد که همه آنها بصورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.


شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد