پیام تقدیر و تشکر خانواده دو بچه نجات یافته در رودخانه سیروان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294135|19:29 - 1395/01/14
نسخه چاپی
پیام تقدیر و تشکر خانواده دو بچه نجات یافته در رودخانه سیروان
ولی دو خواهر نجات یافته اهل روستای دل در رودخانه سیروان ، از مردم روستاهای اطراف و علی الخصوص سیوان مقدمی فر در نجات این دو بچه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، ولی دو خواهر نجات یافته اهل روستای دل در رودخانه سیروان ، از مردم روستاهای اطراف و علی الخصوص سیوان مقدمی فر در نجات این دو بچه تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این پیام تقدیر و تشکر بدین صورت است:

 

  به نام خدا

ﻣﻦ ﻟﻢ ﯾﺸﮑﺮ ﺍﻟﻤﺨﻠﻮﻕ ﻟﻢ ﯾﺸﮑﺮ ﺍﻟﺨﺎﻟﻖ ‏»

مردم شریف  ومحترم روستاهای دلمرز.زوم.رودباروجولانده
وجوان برومندوشجاع آقای سیوان مقدمی فر


با توجه به اینکه تقدیر الهی دراین  روزهای عیدچنان کرد که مورد امتحان الهی قرار گرفتیم و چنان پیش آورد که دراین امتحان برگ برنده ای به دست آوردیم وسربلندانه این امتحان را پشت سر گذاشتیم.


زحمت .همت وغیرت کوردمنشانه ی شما باعث شد که جان دو طفل معصوم نجات یابد و همدلی وکنارهم بودن همسایگی خودرا برهمگان ثابت وآشکارکردید.


وهمچنین شجاعت ورشادت جوان برومند جولانده آقای سیوان مقدمی فر درپیش قدم شدن در این امرجای بسی تشکر وقدر دانی را دارد.


 اجروپاداش ایشان نزد خداوند می باشد که فداکاری ایشان درتاریخ به ثبت خواهد رسید.


اینجانب جلیل عزیززاده ولی کودکان واهالی  محترم روستای دل از شما عزیزان تقدیر وتشکر می کنیم . خداوند بزرگ اجروپاداش شمارا عطا فرماید.

با تشکر

 

گفتنی است که در تاریخ 7 فروردین ماه خانواده این دو خواهر اهل روستای دل که در کنار رودخانه سیروان به قصد تفریح عزیمت نموده بودند، براثر غفلت یک لحظه ای والدین صاحب خودروی پراید،این دو خواهر در داخل ماشین توقف شده خود کنار جاده، ماشین را در سراشیبی به حالت خلاص در آورده و به داخل رودخانه سیروان به حرکت در می آید و یک جوان اهل روستای جولانده به نام سیوان مقدمی فر با نظاره گر این واقعه که به عنوان یک رهگذر در آن منطقه بود، خود را به وسط رودخانه رسانده و جان این دو خواهر را نجات می دهد.

 

لینک وقوع این حادثه در لینک زیر:

http://www.hezarmasooleh.ir/node/294110

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد