مسعود حسینی خبر داد:

آخرین مهلت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر پاوه تا 20 فروردین

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294150|15:09 - 1395/01/17
نسخه چاپی
آخرین مهلت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر پاوه تا 20 فروردین
رییس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی اظهار داشت: ثبت نام از نامزدهای متقاضی جهت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر پاوه تا 20 فروردین ادامه دارد .

به گزارشهزار ماسوله، رییس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: ثبت نام از نامزدهای متقاضی جهت عضویت در شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر پاوه تا 20 فروردین ادامه دارد .

 

مسعود حسینی افزود: شوراهای اجرایی، هیات های مدیره، مجمع عمومی و شورای عالی، ارکان اصلی جمعیت هلال احمر هستند و برگزاری انتخابات آتی مجامع به شیوه سالم و با کیفیت، تاثیر بسزایی در تقویت این ارکان و در نهایت افزایش اعتماد عمومی جامعه به جمعیت دارد.

 

وی گفت: رویکرد اصلی در انتخابات پیش روی مجامع جمعیت هلال احمر این است که افرادی در سمت عضویت شورای اجرایی شعب، هیات مدیره استان و شورای عالی کشور و مجمع عمومی قرار بگیرند که ضمن شناخت دقیق و جامع از جمعیت و برخورداری از سابقه روشن، دغدغه خدمت و توانمندی حل مشکلات از طریق برقراری ارتباط بین بخشی، به طور واقعی برای جمعیت وقت بگذارند.

 

حسینی ادامه داد: در حال حاضر حدود 500 نفر از اعضای فعال این جمعیت واجد شرایط شرکت در انتخابات این شهرستان هستند که از این تعداد اعضایی که دارای شرایط مشروحه زیر می باشند می توانند به عنوان نامزد انتخاباتی تا تاریخ 20 فروردین ضمن مراجعه به این جمعیت با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام نمایند .

 

وی تصریح کرد: ضمنا این عزیزان ثبت نام را به آخرین روز مهلت ثبت نام، موکول ننموده و هرچه زودتر امورات مربوطه را به انجام رسانند .

 

وی شرایط ثبت نام نامزدها را بدین صورت اعلام نمود:

 

شرایط نامزدها : 1- عضویت آنها در سامانه عضویت هلال احمر ثبت شده باشد.

2- داشتن حداقل ۲۵ سال سن تمام.

3- داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن از مراکز معتبرآموزش عالی.

4-داشتن حداقل ۳ سال سابقه کاراجرایی با تجربه مفید بر اساس مدارک ومستندات وبا تأیید ستاد اجرایی انتخابات شهرستان.

5- حداقل ۲ سال سابقه عضویت داوطلبانه در جمعیت. تبصره۱: بازرسان ترجیحا دارای تجربه کافی در زمینه امور مالی باشند. تبصره۲: کارکنان جمعیت هلال احمر پس از بازنشستگی ازبند۴ معاف هستند.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام: فرم تکمیل شده ثبت‌نام برای نامزدی شورای اجرایی /بازرس جمعیت شهرستان که در شعبه تکمیل می شود . تصویر تمام صفحات شناسنامه در دو نسخه. بعلاوه اصل شناسنامه . تصویرکارت ملی (پشت ورو) دو نسخه.بعلاوه اصل کارت ملی. تصویر آخرین مدرک تحصیلی در دو برگ. تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت ویا هرگونه معافیت ازخدمت سربازی.بعلاوه اصل آن. گواهی سه سال سابقه کار اجرایی با تجربه مفید از مراجع ذیصلاح. چهار قطعه عکس ۴×۳ پشت ‌نویسی شده (نام و نام‌خانوادگی – نام پدر- شماره شناسنامه). ارائه گواهی ۲سال سابقه عضویت یا داوطلبی فعال جمعیت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد