بازگشایی مسیر ارتباطی پاوه - مریوان در گردنه تته

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294181|15:37 - 1395/01/23
نسخه چاپی
بازگشایی مسیر ارتباطی پاوه - مریوان در گردنه تته
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: مسیر ارتباطی پاوه - مریوان که بدلیل بارش برف به مدت چندین ماه در گردنه تته مسدود شده بود ، بازگشایی شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسیر ارتباطی پاوه -مریوان در گردنه تته با تلاش نیروهای اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه بازگشایی گردید.

 

ابراهیم شهریاری افزود: مسیر ارتباطی پاوه - مریوان که همه ساله به مدت 5 الی 6 ماه بدلیل بارش برف در ارتفاعات مسدود می شود، اکنون بازگشایی شد.

 

وی گفت: این مسیر ارتباطی علاوه بر آنکه تا پایان حوزه استحفاظیه شهرستان پاوه در گردنه تته بازگشایی شد، با حضور در حوزه استحفاظیه شهرستان سروآباد نصف باقی مانده آن نیز برف روبی گردید.

 

ابراهیم شهریاری با بیان اینکه هرساله در اواخر اسفند ماه و یا اوایل فروردین ماه این مسیر که استان کرمانشاه را به کردستان متصل می نماید بازگشایی شده است افزود: امسال با توجه به بارش های زیاد در این منطقه ، بازگشایی این مسیر به تعویق افتاد.

 

وی در پایان با بیان اینکه به محض بازگشایی این مسیر مردم توانستند تردد کنند گفت: امروز، با ورود سامانه ای بارشی به جو منطقه ، این مسیر را مجددا بدلیل خطر ریزش بهمن و یا کوه، موقتا مسدود کرده ایم.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد