همایش روز شورا در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294269|00:09 - 1395/02/16
نسخه چاپی
همایش روز شورا در پاوه برگزار شد
همایش روز شورا با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات در سالن اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار شهرستان پاوه در این همایش اظهار کرد: امروز باید انتخاب شوراهای ما بهتر از 16 سال پیش انتخاب شوند و هر کدام از آنها هم ، یک تخصص جداگانه ای داشته باشند.

 

پرویز ایده پور افزود: بنا بر انتخاب اعضای شورا در روستاها و شهرها ، باید این افراد انتخاب شده دارای تخصص های گوناگون در زمینه های مختلفی باشند.

 

وی با بیان اینکه انتخاب چند نفر به عنوان اعضای شورا با یک تخصص ، قطعا بی نتیجه خواهد بود گفت: وجود اختلاف در بین اعضای شورا یک امری بدیهی است که با وجود این اختلافات است که زمینه موفقیت شورا فراهم می شود.

 

ايده پور، شورا را نماد دموكراسي دانست و به گستره فضا و ميدان رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در جهان اشاره كرد و گفت: امروز ديگر هيچ موضوع و مطلبي محرمانه نيست و لحظه اي تمامي افراد جامعه از طريق رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي از آن با خبر خواهند شد.

 

وی در پایان گفت: با قدرداني از فعاليت و تلاش رسانه هاي شهرستان در انعكاس عملكرد دستگاه ها گفت: اصحاب رسانه سعي كنند با ديدگاه اصلاح بنويسند نه با ديدگاه تخريب تا ضمن هم افزايي دو سويه مردم از عملكرد مطلوب دستگاه ها بهره مند شوند.

 

در ابتدای این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر پاوه نیز اظهار کرد: با افتخار عرض می کنم که منتخبین مردم در دوره چهارم شورا، از همان آغاز فعالیت خود، با کمک شهرداران سعی بر این داشتند که امانت دار خوبی برای اموال آنها در شهر باشند و با خود عهد بسته ایم که فارغ از هرگونه تمایلات و منافع شخصی صرفا برای رضای خدا هر آن چه را که در توان داریم تقدیم مردم کنیم.

 

آزاد حسینی افزود: ثبات و آرامش حاکم بر فضای عمومی فعالیت شورای شهر علی رغم اختلاف نظر های طبیعی در نوع خود بی نظیر بوده و همگی در انجام وظیفه و رعایت حق و حقوق مردم هماهنگ و همدل در راستای  رونق و بهبود شهر تلاش کرده ایم.

 

وی گفت:با وجود مشکلات فراوان پیش روی اکثر شهرداری های کل کشور، بحمد الله ما در پاوه شکل خود ساخته ای نداریم و با عنایت الهی و درایت مسئولین محترم و شهروندان عزیز تلاش کرده ایم تا حدودی بر این مشکلات فائق آئیم و در این راستا لازم است که از حمایتهای امام جمعه محترم پاوه، فرماندار ساعی و اعضای شورای تامین تقدیر و تشکر داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش هم معرفی شوراها، روشنگری اختیارات انها و گزارشی از عملکرد شوراها می باشد تا مردم و مسئولین نسبت به فعالیت انها آماده شوند.

 

حسینی مدیریت محلی را یکی از ارکان مهم مدیریت کلان کشور دانست و گفت: در ایران این مهم بر عهده شوراها است که شورا به عنوان یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولین خواهد بود.

 

وی در پایان افزود: شورا یک نهاد جمعی تصمیم گیری مبتنی بر شیوه دمکراسی است.

 

در ادامه محمد فاروق یوسفی عضور شورای اسلامی نیز به ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شورای چهارم پاوه پرداخت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد