همه ما بايد قدردان خانواده هاي شهدا و ايثارگران باشيم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294289|20:44 - 1395/02/20
نسخه چاپی
همه ما بايد قدردان خانواده هاي شهدا و ايثارگران باشيم
معاون فرماندار شهرستان پاوه گفت: همه ما بايد قدردان خانواده هاي شهدا و ايثارگران باشيم كه حق بزرگي بر گردن همه ما دارند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ايرنا، در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گراميداشت روز جانباز معاون فرماندار پاوه همراه جمعي از مسئولان با سه جانباز گرانقدر دفاع مقدس اين شهرستان ديدار كردند.


معاون فرماندار پاوه گفت: مردان غيور و دليرمردان كشورمان به تاسي از مولايشان امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مقابل دشمن ايستادند و ما امروز شاهد حضور مقتدرانه كشورمان در مجامع جهاني و توسعه و پيشرفت در عرصه هاي علمي و پژوهشي هستيم.


سيد نجيب ميراني، خدمت به خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان را وظيفه همه مسئولان دانست و افزود: خدمت به اين عزيزان بايد بدون هيچ منتي و چشمداشتي صورت پذيرد.


معاون فرماندار پاوه، به جايگاه ارزشمند جانبازان در نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: جانبازان ما با تقديم بهترين سرمايه خويش يعني عضو يا اعضايي از بدن خود، دين خويش را به انقلاب و نظام ادا كردند وهم اكنون بايد تكريم آنان و خانواده هايشان را در اولويت قرار داد.


رئيس دفتر امام جمعه پاوه، هم سركشي از جانبازان و ديدار با خانواده اين عزيزان را كاري ارزشمند دانست و گفت: حضور مسئولان در منزل خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان موجب تقويت روحيه آنان و احياي ارزش ها مي شود.


مصلح قادري، توجه به درددل جانبازان و ايجاد اشتغال براي فرزندان آنان را حق اين عزيزان دانست و گفت: زماني كه كشور نياز به ايثار و فداكاري داشت اين افراد بدون هيچ چشمداشتي به ميدان آمدند و حتي از بهترين سرمايه خويش كه جان و اعضاي بدنشان بود براي حفاظت از كيان اسلاميمان تقديم انقلاب و نظام كردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد