سید مسعود حسینی اعلام کرد:

نتایج انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294308|01:06 - 1395/02/25
نسخه چاپی
نتایج انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه
چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر به صورت هم زمان در سراسر کشور و در شهر پاوه و نیز راس ساعت 9 صبح در سالن سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر به صورت هم زمان در سراسر کشور و در شهر پاوه و نیز راس ساعت 9 صبح در سالن سینما فرهنگ برگزار شد.

 

 سید مسعود حسینی رئیس ستاد اجرایی انتخابات ضمن بیان خیر مقدم و تقدیر و ازحضور داوطلبان به شرح وظایف شورا های اجرایی پرداخت و از تلاش شورا های اجرایی دوره قبل تقدیر نمود.


در پایان این انتخابات مسعود حسینی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات تا ساعت 12 ظهر ادامه پیدا کرد که از تعداد 415نفر از واجدین شرایط، 243نفر از اعضا و داوطلبان با به همراه داشتن کارت و دعوت نامه در این انتخابات مشارکت نمودند.


وی افزود: پس از شمارش آرا خانم ستایش حکیمی ، و آقایان:دکتر جهانبخش ولدبیگی،اردلان حاتمی و پیام رحمانی به عنوان اعضای هیات اجرایی و آقای محمد مهدی امینی به عنوان بازرس حائز اکثریت آرا شدند.


وی گفت: قابل ذکر است که دکتر جهانبخش ولدبیگی به عنوان نماینده مجمع شهرستان در مجمع استان معرفی گردید.


رییس ستاد اجرایی انتخابات در پایان ضمن تقدیر از حضور اعضا و داوطلبان که در یک روز تعطیل بهاری با حضور خود نقشی مهمی در دست یابی به اهداف هلال احمر داشته اند،گفت: انشاالله همه باهم با یاری خداوند منان بتوانیم و با اتحاد و یک دلی گام های موثری در انجام خدمات خیرخواهانه و بشردوستانه برداریم.


حسینی در پایان از تلاش ها و حضور فعال اعضای محترم هیات نظارت و اجرایی آقایان:آرش رضایی،حاج ناصر عبادی،امیر حاتمی،ملا برهان عزیزی،عبدالرحیم ابراهیمی،صبور حسینی،ارکان علیمرادی، فرزادسلیمی و کلیه ی دست اندرکاران بر گزاری این انتخابات تقدیر و تشکر نمود. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد