سردار شادمانی:

امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتهای برتر دنیا است/دشمن پس از ناکام ماندن، به دنبال انتقام گیری است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294371|14:05 - 1395/03/11
نسخه چاپی
امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتهای برتر دنیا است/دشمن پس از ناکام ماندن، به دنبال انتقام گیری است
سردار شادمانی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد افزود: امروز دنیا با عبور از مرحله دو قطبی، در حال تقسیم شدن به چند قطبی است، و در این چند قطبی شدن، نباید نادیده گرفت که ایران اسلامی هم یکی از این قدرتهای دنیا است.

به گزارشهزار ماسوله، سردار شادمانی در مراسم یادواره شهدای بسیج کارمندی و شهید شاخص حاج ناصر سیفی که با حضور امام جمعه پاوه، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، فرماندهی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل اداره منابع طبیعی استان، فرماندار پاوه و اقشار مختلف مردم در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از بانیان یادواره و تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده امام جمعه پاوه در طول 38 سال بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهرستان پاوه را به این دلیل شهر خود می دانیم چرا که دل به بزرگی مردم این منطقه، آرمان خواهی، انقلابی بودن مردم و بزرگواری و رشادت های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسته ایم.

 

معاون عملیات ستاد کل نیرهای مسلح افزود: بزرگ مردی همچون امام (ره) که جهان را با انقلاب به لرزه درآورد در اوج قدرت و مسئولیت خود زمانی که متوجه قرار گرفتن پاوه مظلوم در برابر عده ای مزدور شد، همان پیامی را صادر کرد که در جایگاه رهبری مردم این شهرستان را از آن محاصره نجات داد.

 

وی گفت: با تاسی از آن فرمان امام بود که مردم از جای جای این مملکت به این منطقه آمده و در کنار رزمندگان اهل تسنن از این مملکت دفاع کردند و واژه مهم وحدت و یکپارچگی و ایستادگی را نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان به این انقلاب هزینه داده اند ادامه داد: ایستادگی مردان و زنان این منطقه در صحنه های انقلاب در مقابل دشمنان است که هیچ وقت تدین، روحیه انقلابی رزمندگان و دلاورمردیها و رشادت های شهیدان این منطقه را فراموش نخواهم کرد.

 

وی با اشاره به جمعی از شهیدان والا مقام این شهرستان گفت: شهید ناصر سیفی مخلص ترین، شجاع ترین، بسیجی ترین این شهرستان بود که در زمانی که بسیج در کشور پا نگرفته بود با بنیان گذاری شجره طیبه بسیج در پاوه، اقدامی مهم را به نفع انقلاب و مردم منطقه رقم زد.

 

سردار شادمانی افزود: اکنون با بارور شدن این نهال مقدس، دشمن جرات تعدی به این خاک را به جهت بزرگ اندیشی و رفتار آن بزرگ مردان و شهیدان را ندارد که اکنون باید سرمش و درس را از آن شهیدان فرا گرفته و این انقلاب را به پیش ببریم.

 

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در دنیا و جهان اسلام گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مورد خواص که متشکل از اقشار مختلف مردم و حمایتهای انان از رهبری در تمامی ابعاد؛ این است که نباید این خواص دچار غفلت، شک و تردید و تزلزل شود.

 

معاون عملیات ستاد کل نیرهای مسلح با اشاره به اوضاع سیاسی جهان پس از فروپاشی شوروی سابق گفت: امریکا ادعای رهبری را بر تمام جهان داشتند ولی برای بلعیدن این لقمه حرام خود، قدرت اسلام و مسلمین را مشاهده کردند .

 

وی خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) امریکا و نظم نوین جهانی که استکباری نو ظهور در جهان است را در زمینه های مختلف سیاسی و نظامی، اقتصادی و فرهنگی ناکام می داند و بنابراین این کشور نمی تواند به عنوان نظم نوین جهانی و به عنوان قدرت بلا منازع به دنبال شعارش باشد.

 

سردار شادمانی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد افزود: امروز دنیا با عبور از مرحله دو قطبی، در حال تقسیم شدن به چند قطبی است، و در این چند قطبی شدن، نباید نادیده گرفت که ایران اسلامی هم یکی از این قدرتهای دنیا است.

 

وی قدرت دفاعی دوران انقلاب و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، حضور 70 درصدی جوانان نخبه در زمینه های مختلف علمی و پزشکی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم را در حمایت از نظام در صحنه های مختلف از دلایلی اصلی رهبر معظم انقلاب در عنوان کردن ایران به عنوان یکی از قدرتهای جهان بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران همواره با حمایتهای خود از نظام، دهها و هزاران توطئه را خنثی کرده اند تصریح کرد: قدرت این ملت مومن که ستون فقرات این انقلاب هستند، از هزاران موشک هم بیشتر است.

 

معاون عملیات ستاد کل نیرهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئولین تذکر می دهد که اگر با دنیا حرف می زنید در شان قدرت مردم حرف بزنید و قدرت این ملت را درست تشخیص داده و جایگاه این ملت را بدانید و ایشان می فرمانید: با تعیین خط مشی در آینده، ایران اسلامی باید یکی از قدرتهای دنیا مطرح شود و اگر بخواهید به این جایگاه برسید باید در افزایش قدرت تلاش کنید.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نظم نوین جهانی را متضمن یک وارونگی می داند گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بی اعتمادی به امریکا را گوشزد کرده است و کشوری همچون عربستان که نه دمکراسی دارد و نه آزدی، مدال حقوق بشر را به کشورهای غربی می دهد.

 

وی تصریح کرد: منویات امام و رهبر معظم انقلاب است که باید با دنیا بر مبنای عدالت ، همزیستی و برابری ارتباط برقرار کنیم.

 

سردار شادمان اظهار کرد: امروز دشمن در جبهه نظامی به جهت قدرت نظامی ناامید است و تصمیم گرفته است از طریق جنگ نرم و فرهنگ به باورهای دینی ، اعتقادات، جهاد و استقامت ملت ایران حمله کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمن خطرناک تر از گذشته از طریق رسانه ها به آرمان های ما حمله می کند گفت: امروز دشمن پس از آنکه از راههای مختلف در مقابله با ما ، ناکام مانده است ، به دنبال انتقام گیری است.

 

وی افزود: راه انتقام را هم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ راه دسترسی دشمن نفوذ به فکر ، اقتصاد و نخبگان ما است ، ما باید بیش از گذشته هوشیار بوده و در صحنه های انقلاب حضوری فعال داشته باشیم.

 

گزارش تصویری و تکمیلی این مراسم متعاقب انتشار داده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد