با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور صورت گرفت؛

افتتاح طرح هادی در روستاهای «زردویی» و «شمشیر» شهرستان پاوه+تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294374|18:29 - 1395/03/11
نسخه چاپی
افتتاح طرح هادی در روستاهای «زردویی» و «شمشیر» شهرستان پاوه+تصاویر
طرح هادی در روستاهای «زردویی» و «شمشیر» شهرستان پاوه با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، طرح هادی روستای "شمشیر" و روستای "زردویی" امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

 

در این افتتاحیه دهیار روستای شمشیر اظهار داشت: روستای شمشیر از جمله روستاهای هدف گردشگری در استان کرمانشاه بوده که اجرای طرح هادی در آن از سال 88 آغاز شده است.

 

جمال بهرام زاده افزود: بافت با ارزش روستای شمشیر از سال 88 از محل اعتبارات ملی بافت با ارزش آغاز شد و با اعتبار 801 میلیون تومان اتمام یافت.

 

توجه به روستاها و اجرای طرح هایی نظیر طرح هادی را موجب جلوگیری از افزایش مهاجرت از روستاها به شهر عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: سنگفرش 11500 مترمربع، دیوارچینی و پله بندی 1800 مترمکعب، بتن کف معابر 1800 مترمربع، درپوش فلزی 6000 کیلوگرم و نرده فلزی و چوبی نیز به طول 100 متر از جمله عملیات اجرایی است که در این روستا انجام شده است.

 

در این افتتاحیه مصوب شد که 150 میلیون تومان در ادامه طرح هادی روستایی و بازسازی بافت روستای شمشیر هزینه شود که با 100 میلیون تومان هزینه مشارکت های مردمی به 250 میلیون رسید.

 

همچنین علاوه بر آنکه 10 میلیون تومان نیز به بازسازی مسجد این روستا تخصیص گردید، خانواده هایی شهدا و جانبازان بالای 50 درصد هم که در روستا قصد بازسازی منازل مسکونی خود را دارند، به هر کدام از آنها تسهبلات 5 میلیون تومانی بلا عوض اختصاص یافت.

 

در ادامه سفر تابش رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان پاوه، طرح هادی روستایی در زردویی نیز افتتاح گردید.

 

در این افتتاحیه نیز علی حسین فتاحی دهیار روستای زردویی نیز به ارائه سخنانی در مورد اجرای طرح بافت باارزش در این روستا پرداخت.

 

وی افزود: طرح بافت ارزش روستای زردویی از سال 93 آغاز شده است و هزینه انجام شده در این طرح با 600 متر مربع سنگ فرش، دیوار چینی و پله بندی با 900 متر مکعب و اجرای 32 مترطول دال بتنی با عرض دهانه های مختلف ؛ 657 میلیون تومان است.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد