امام جمعه پاوه: مردم این شهرستان بدهکار حضرت امام (ره) هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294388|18:34 - 1395/03/13
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: مردم این شهرستان بدهکار حضرت امام (ره) هستند
امام جمعه پاوه در سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت: مردم پاوه در قبال فرمان حضرت امام (ره) برای شکست حصر این شهر، بدهکار آن رهبر فرزانه هستند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی که در مسجد شهدای پاوه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات برگزار شد اظهار داشت: مردم پاوه با صدور فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، به امام(ره) بدهکار هستند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: اگر پیام تاریخی امام را در مرداد 58 مرور کنیم، دلسوزی، قاطعیت، شجاعت و همت والای آن بزرگوار را می بینیم که همه ایران را برای نجات این منطقه بسیج کرد.

 

وی گفت: در سایه لطف خداوند، نیروهای دلسوز و مقاومت مردم خاصتا با حضور شهید چمران این شهرستان در مرداد 58 نجات پیدا کرد ، پس حقیقتا بدهکاری ما با یک جلسه و چندین جلسه برای آن بزرگوار ادا نخواهد شد.

 

ماموستا قادری افزود: مردم پاوه هم برای ادای دین به این فرمان و قدرشناسی از حضرت امام (ره) طی این 37 سال عمر انقلاب اسلامی با اطاعت از رهبری، همراهی با مسوولان نظام ، رشادت، ایثار و فداکاری در راستای حفاظت از کیان اسلامی و مرزهای کشور و دستاوردهای نظام و مقاومت ایستادگی در مقابل زورگویان و متجاوزان تمام تلاش خود را بکار بستند.


در ادامه این مراسم فرماندار پاوه به تشریح اندیشه ها و دیدگاه های حضرت امام (ره) در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه حکومت داری اسلامی پرداخت و گفت: تا قبل از جمهوری اسلامی ایران در هیچ یک از مکاتب سیاسی جهان جایگاهی برای دین تعریف نشده بود.


پرویز ایده پور افزود: حضرت امام (ره) با الهام گرفتن از منویات مکتب اسلام و تقویت رابطه معنوی با فقرا و تبیین اندیشه های اسلامی برای کارگزاران حکومت برای اولین بار جایگاه دین را در حکومت تبیین و حکومتی تشکیل داد که مبنا و اساس آن مبتنی بر شریعت اسلام و احترام به مردم بود.


فرماندار پاوه تصریح کرد: این اندیشه و این حکومت کاری کرد که امروز جهان شاهد آن است و هر روز اقتدار آن بیشتر از گذشته می شود و این اقتدار به واسطه اسلامی بودن و مردمی بودن آن است.


ایده پور افزود: اگر امروز ایران اسلامی به یک قدرت در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تبدیل شده است به واسطه اندیشه های معنوی وعرفانی حضرت امام (ره) و توجه آن حضرت به آحاد جامعه ایران بود که از میان آن جوانانی پرورش یافتند که شاگردان مکتب روح الله بودند و ایران را به قلل رفیع جهانی رساندند. 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد