به مناسبت هفته جهانی محیط زیست؛

فرماندار پاوه: پرورشگاه گونه های جانوری در باینگان راه اندازی می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294401|20:36 - 1395/03/17
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: پرورشگاه گونه های جانوری در باینگان راه اندازی می شود
فرماندار پاوه با بیان اینکه این منطقه با چند اقلیم آب و هوایی ، زیستگاه مناسبی برای گونه های جانوری است تصریح کرد: مجوزی جهت پرورش گونه های جانوری در بخش باینگان پاوه صادر شده است ، که با این کار ان شاالله بتوانیم به صورت طبیعی این گونه های جانوری را تکثیر دهیم.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه همراه با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در بازدید از اداره محیط زیست شهر باینگان ، به مناسبت هفته جهانی محیط زیست اظهار داشت: منطقه بخش باینگان از نظر گونه های زیست محیطی ، زیستگاه گونه های جانوری نادری همچون "شوکا" کوچکترین گوزن ایرانی محسوب می شود.

 

پرویز ایده پور افزود: زیباترین ویژگی که اکنون در سالهای اخیر و در راستای توسعه فرهنگی و همگام با سایر نقاط کشور و حتی جهان در شهرستان پاوه وجود دارد، تشکیل سازمان های مردم نهاد است که سازمان های مردم نهاد این شهرستان که شاید در طول 24 ماه گذشته برای هر ماه یک NGO تشکیل گردیده است ، در سطح کشور حرف اول را می زنند .

 

وی گفت: منطقه زیست محیطی شهر باینگان با فعالیت فرهنگی دوستداران محیط زیست اکنون در کشور با وجود همکاری های مردم در حفظ از منابع طبیعی جای خود را باز کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این منطقه با چند اقلیم آب و هوایی ، زیستگاه مناسبی برای گونه های جانوری است تصریح کرد: مجوزی جهت پرورش گونه های جانوری در بخش باینگان پاوه صادر شده است ، که با این کار ان شاالله بتوانیم به صورت طبیعی این گونه های جانوری را تکثیر دهیم.

 

ایده پور در پایان گفت: صدور این مجوز، علاوه بر آن که می تواند بر حفظ این گونه های جانوری موثر باشد، همچنین می تواند محل مناسبی برای جذب گردشگر و مسافران قرار بگیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد