افتتاح بازارچه مرزی شماره 2 پاوه برای دومین بار

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294403|22:29 - 1395/03/17
نسخه چاپی
افتتاح بازارچه مرزی شماره 2 پاوه برای دومین بار
بازارچه مرزی شماره 2 پاوه امروز برای دومین بار با حضور مردم و مسئولین افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در مراسم افتتاحیه این بازارچه که با حضور مردم و برخی از مسئولین ادارات پاوه برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه ما بیکاری و اشتغال جوانان است ، که در واقع نبود شغل برای جوانان ما ، مایه شرمندگی برای آن کسی که مسئول است می باشد.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: نمایندگان مجلس نیز تمام تلاش خود را در دو زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال برای جوانان در این دوره به کار بسته اند.

وی با بیان اینکه این بازارچه برای دومین بار است که امروز افتتاح می گردد گفت: این بازارچه را سه سال پیش ، افتتاح کردیم ولی رونق خاصی را پس از آن به همراه نداشت، امروز هم با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، امیدوارم که این بازارچه رونق خوبی را در پی داشته باشد.

 

امام جمعه پاوه سه عامل را در عدم رونق این بازارچه و بازار پاوه بیان کرد و گفت: تبلیغ ضعیف، ایجاد محدودیت های موجود در کاهش صادرات کالا به دیگر شهرستان های کشور در سه راهی باینگان و گرانی اجناس در پاوه از عواملی است که بازار پاوه را بی رونق کرده است.

 

ماموستا ملا قادر قادری در ادامه بر رفع این موانع برای توسعه شهرستان و ارتقای معیشت مردم تاکید کرد.

 

وی با اظهار رضایت از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه گفت: تعریف و تمجید از رشادت و فداکاری و مقاومت و ایستادگی مردم پاوه باید از حرف به عمل تبدیل شود تا مردم آن را احساس و لمس کنند.

 

شهردار پاوه نیز گفت: بازارچه مرزی شماره دو شهرداری در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع احداث شده که دارای 188 غرفه است.


علی محمد میری افزود: برای احداث این بازارچه حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده که بصورت مشارکتی توسط شهرداری و بازاریان هزینه های آن تأمین شده است.


معاون فرماندار پاوه نیز بازگشایی بازارچه های کوله بری را مرهون لطف و عنایت مقام معظم رهبری دانست و گفت: ایشان در سخنان اخیر خویش بر این نکته تأکید فرمودند که با قاچاق مبارزه جدی بشود اما منظور من آن کوله بران فقیر در مناطق مرزی نیست.


سید نجیب میرانی، مهمترین اولویت مدیریت پاوه را ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان از جمله بازارچه های مرزی و جاذبه های دیدنی عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد