تقدیر و تشکر مجموعه موسسه کوثر از امام جمعه پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294404|16:26 - 1395/03/18
نسخه چاپی
تقدیر و تشکر مجموعه موسسه کوثر از امام جمعه پاوه
مجموعه موسسه کوثر از همراهی های امام جمعه پاوه در برگزاری همایش این موسسه در پاوه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در دیدار برخی از نمایندگان موسسه کوثر با وی که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: مجموعه کارکنان این موسسه، هم کوثری و هم پاسدار هستند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: ستون فقرات این نظام پاسدارها هستند و لذا حضور شما را در این شهرستان ارج می نهیم.

 

وی با بیان اینکه تنها اقدام ما خوش آمدگویی نسبت به مجموعه موسسه کوثر است گفت: حضور مجموعه موسسه کوثر با بیش از 100 در نماز جمعه هفته گذشته پاوه، حقیقتا مسجد جامع را مزین کرده بودند.

 

نماینده مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز اظهار داشت: نام ماموستا ملا قادر قادری ، نامی آشنا برای ملت ایران است، نامی که در روزهای سخت دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره مثل گوهری درخشان بر تارک این شهر درخشیده است.

 

عباسی فرد افزود: مدیر عامل موسسه کوثر، انسانی است که هنوز روحیه دفاع مقدس را در وجود خود داشته و اکنون هم آن روحیه را توانسته اند بر مجموعه کارکنان موسسه تسری دهند.

 

وی گفت: یکی از دلایل بقا و پویایی این موسسه این است که همین حس و حال جهادی و روحیه دوران دفاع مقدس هنوز در آن حاکم است.

 

وی ادامه داد: در همایشی که در هفته گذشته در هتل ارم پاوه با حضور مدیر عامل موسسه برگزار شد، در روز جمعه هم که در این شهرستان بودیم، در نماز جمعه پاوه شرکت کرده و با تمام وجود خطبه های ماموستا قادری را گوش کردیم.

 

وی افزود: به سبب لطف و محبت امام جمعه پاوه به تمامی مجموعه ای که در نماز جمعه پاوه شرکت کرده و از خطبه ها و رهنمودهای این عالم بزرگ نهایت بهره را برده ایم، بر همین مبنا جهت تقدیر و تشکر تمامی مجموعه موسسه از ماموستا قادری مجددا به پاوه آمدیم.

 

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه به رسم یادبود از جناب ماموستا ملا قادر قادری با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

 

مدیر کل موسسه کوثر استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهار داشت: حقیقتا همایشی که در این شهرستان در هفته گذشته برگزار شد، باعث خرسندی و خوشحالی مدیر عامل موسسه گردید.

 

رئوفی افزود: به خاطر رشادت هایی که از این شهرستان در دوران دفاع مقدس بر جای مانده است، برگزاری این همایش یکی از پربارترین همایش ها در دوران 5 ساله موسسه بوده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد