نشست سالیانه مودت در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294508|19:42 - 1395/04/02
نسخه چاپی
نشست سالیانه مودت در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد
نشست سالیانه مودت در سپاه ناحیه پاوه با حضور امام جمعه پاوه ،فرمانده سپاه ناحیه پاوه و برخی از مسئولین در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در نشست سالیانه مودت که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: روزه مدرسه مهمی است که فلسفه آن حفظ تقوا و تنویر قلب و احیای سنت رسول الله (ص) است.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه این مراسم به مناسبت سالروز ولادت سید بوستان اهل بهشت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده است گفت: وصیت حضرت علی(ع) به فرزندش این است که همواره تقوای خدا را در هر حال رعایت کن، قلبت را با ذکر خدا و تلاوت قرآن نورانی بگردان و از بحران های روزگار با حذر باش و حرص مال و شهرت شما را نفریباند، که این وصیت ها برای ما هم درس است هم هشدار و هم عبرت.

 

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: مومنین واقعی کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می کنند چرا که در 1400 سال پیش این امر آسمانی نازل شده است که اگر امروز مسئولین بر این تاکید می کنند امر تازه ای نیست.

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه منافقین همواره نهی از معروف و امر به منکر می کنند گفت: امر به معروف و نهی از منکر قطب دین مااست که هر گاه تعطیل و یا تضعیف شود جامعه اسلامی ضعیف خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی های مداوم رهبر معظم انقلاب در این ماه مبارک رمضان گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب در این زمان با برگزاری جلسات مکرر و پی در پی، این است که اعلام کند مملکت ما نیاز است که مردم ما بر انقلابی گری خود استوار باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: این مراسم نشست مودت سالاینه است که به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: این نشست در راستای ایجاد صمیمیت بیشتر در بین فرماندهان پایگاهها و تکریم از خانواده های آنان با حضور در این مراسم و به صرف افطاری برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد