محموله سه میلیارد ریالی گوشی در پاوه به مقصد نرسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294550|18:31 - 1395/04/12
نسخه چاپی
محموله سه میلیارد ریالی گوشی در پاوه به مقصد نرسید
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله سه میلیارد ریالی گوشی خارجی قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در پی کسب یک فقره خبر مبنی بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در شهرستان پاوه تشکيل و اخيرا اقدام به خريداری يک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق از کشور عراق کرده و قرار است آن را از معابر غيرمجاز مزری وارد کنند، موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این قاچاقچیان قصد داشتند از طریق جاسازی محموله، ظن ماموران را از بین ببرند و عمل مجرمانه خود را با ريسک بسيار پايين‌تری انجام دهند و گوشی‌های قاچاق را با عبور از معابر فرعی شهر کرمانشاه به استان‌های مرکزی انتقال دهند.

 

این مقام انتظامی اظهار کرد: قاچاقچیان همچنین در طول مسير با استفاده از چند دستگاه خودرو همراهی و اسکورت می‌شدند تا با رصد جاده‌ها از حضور ماموران مطلع و مانع از دستگيری قاچاقچيان شوند.

 

وی افزود: با مشاهده خودروی سمند حامل کالای قاچاق که قبلا با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و فنی اداره اطلاعات جنایی شناسایی شده بود، با علائم هشداردهنده به آنها دستور ايست داده شد که خودروی حامل بار با استفاده از کنارگذر جاده خاکی قصد خروج از جاده را داشتند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در همین راستا با اصل غافلگيری خودرو متوقف و جهت بررسی به پليس آگاهی منتقل شد که طی بررسی‌های دقیق 144 دستگاه انواع گوشی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ريال کشف و پرونده متشکله به سازمان تعزيرات حکومتی استان ارجاع شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد