فرماندار پاوه: رسمی شدن مرز شوشمی مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهوری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294556|15:07 - 1395/04/13
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: رسمی شدن مرز شوشمی مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهوری است
فرماندار پاوه گفت: مهمترین مطالبه مردم این شهرستان از رئیس جمهوری، رسمی شدن مرز شوشمی است که بیش از 36 سال مردم منطقه در انتظار آن هستند.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز یکشنبه در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گمرگ شوشمی بیش از 69 سال سابقه دارد و این نشان دهنده وجود مبادلات مرزی از دیرباز از طریق این مرز بوده است.

 


وی تأمین و تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام بیمارستان جدید پاوه، تکمیل و اتمام طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، احداث کمربندی پاوه و بهسازی راه های ارتباطی این شهرستان و تبدیل انهار سنتی به صنعتی را از دیگر مطالبات مردم و مسئولان پاوه از رئیس جمهوری و هیات دولت عنوان کرد.

 


وی در ادامه اظهار کرد: مهمترین اقدام دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید حذف تحریم های ظالمانه امریکا و اروپا علیه کشورمان بود.

 


وی اظهار کرد: دکتر روحانی و تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته ای با اقتدار حقانیت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کردند و این مهم نقطه عطفی در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

 


شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 


مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری سال 90 - 76 و چهار دهم درصد آرای خود را به نفع آقای روحانی به صندوق ها ریختند.

 


استاندار کرمانشاه به تازگی اعلام کرد: دکتر روحانی و هیات دولت بعد از ماه مبارک رمضان به کرمانشاه سفر می کنند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد