شهاب نادري :

کرمانشاه میزبانی هیات دولت را با مصوبات مهم می خواهد نه کاروان تبلیغاتی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294606|21:06 - 1395/04/24
نسخه چاپی
کرمانشاه میزبانی هیات دولت را با مصوبات مهم می خواهد نه کاروان تبلیغاتی
شهاب نادری گفت: همینکه نام تیم اعزامی به کرمانشاه را کاروان تدبیر و امید گذاشته اند مشخص است که برای تبلیغات به کرمانشاه سفر می کنند نه مصوبه و پیشرفت.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در کانال تلگرامی خود اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تنها یک خواسته از رئیس جمهور و هیات دولت برای پیشرفت کرمانشاه داشتند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: راه آهن غرب ، مناطق آزاد و ویژه تجاری قصر شیرین و اورامانات تنها خواسته های ما از دولت برای استان محروم کرمانشاه بود که متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.


 
وی گفت: بقیه نیازمندی ها و الزامات پیشرفت استان در مصوبات سفر رهبر انقلاب دیده شده است و دولت باید به تکمیل آنها اهتمام می کرد.


 
وی ادامه داد: همینکه نام تیم اعزامی به کرمانشاه را کاروان تدبیر و امید گذاشته اند مشخص است کهبرای تبلیغات به کرمانشاه سفر می کنند نه مصوبه و پیشرفت.


 
وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به پشتیبانی از منافع و مطالبات محروم کرمانشاه اعلام کرده است که تا اولویتهای دولت مصوبات مردمی نباشد آنها را همراهی نخواهند کرد چرا که بسیاری از این وعده ها باید سالهای گذشته عملی می شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد