رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه :

برگزاري كلاس هاي آموزشي فرهنگي و هنري، رسالت خطیر اداره فرهنگ در غنی سازی اوقات فراغت است/متأسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فاقد امكانات سخت افزاري است+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294612|20:20 - 1395/04/25
نسخه چاپی
برگزاري كلاس هاي آموزشي فرهنگي و هنري، رسالت خطیر اداره فرهنگ در غنی سازی اوقات فراغت است/متأسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فاقد امكانات سخت افزاري است+تصاویر
رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه گفت: متأسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فاقد امكانات سخت افزاري مناسب و مكفي جهت پيشبرد امر آموزش و اجراي برنامه هاي متنوع و گوناگون فرهنگي و هنري است .

به گزارشهزار ماسوله، این سایت خبری تحلیلی در بررسي چگونگي گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان در ايام تابستان از فعاليت هاي در حال انجام در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پاوه گزارشي تهيه نموده كه ضمن ارائه مصاحبه كوتاهي كه با جناب آقاي دكتر هدايت محمودي رياست آن اداره داشته آن را ارائه خواهیم داد.

 

دكتر هدايت محمودي در ابتدا ضمن تشكر از فعاليت هاي روزانه و اثر گذار اصحاب رسانه شهرستان به ويژه پايگاه خبري تحليلي هزار ماسوله اظهار داشت: از لحاظ اداري و سازماني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اجباري به برگزاري اين دوره ها در دو سال گذشته نداشته و ندارد چرا كه متأسفانه اعتباري در چهار سال گذشته براي اين مهم در نظر گرفته نشده است اما اين اداره در راستاي رسالت خطير فرهنگي خويش همواره به برگزاري كلاس هاي آموزشي فرهنگي و هنري در طول سال و نه فقط ايام تابستان اقدام نموده است.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه افزود: امسال هم در اين ايام تابستانی، برگزاري اين كلاس ها هم از لحاظ تنوع و هم كيفيت و كميت پيشرفت كاملا" ملموسي يافته است .

 

وی گفت: از جمله كلاس هاي در حال برگزاري مي توان به كلاس هاي آموزش مولودي خواني و دف نوازي ، بازیگری و تئاتر ، نقاشي و خطاطي موسيقي و سرود اشاره نمود .


وی در پاسخ به این سوال که مهم ترين مشكلات در حوزه شما چیست؛ مهمترين چالش موجود را " كمبود امكانات و اعتبارات " ذكر نمود.

 

محمودي افزود: متأسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فاقد امكانات سخت افزاري مناسب و مكفي جهت پيشبرد امر آموزش و اجراي برنامه هاي متنوع و گوناگون فرهنگي و هنري است .

 

دکتر محمودی تصریح کرد: همانطور كه در بيشتر جلسات مربوطه عرض كرده ام دوباره نيز عرض مي كنم كه كمبود بودجه سبب شده كه ما نتوانيم از استعداد هاي فراوان موجود در شهرستان در جهت اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري بهره ببريم ، اما با اين وجود بنده از همه هنرمنداني كه به نوعي علي رغم تمام مشكلات در عرصه خدمت به فرهنگ و هنر اين شهرستان بدون هیچ چشمداشتي حضور دارند و فعالند تقدير و تشكر مي نمايم.


وی در پايان گفت: ضمن تشكر از حمايت هاي معنوي مردم عزيز همچنان ملتمس دعاي خير اين عزيزان بوده و اميدواريم توجهات مسئولين عزيز در جهت حمايت از حوزه فرهنگ و هنر و شكوفايي مجتمع هاي فرهنگي هنري همچنان تداوم داشته باشد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد