مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس اعلام کرد:

منتظر اعلام عمومی قول رئیس جمهور برای عمل به خواسته های کرمانشاه در استادیوم آزادی هستیم/ دولت در سخن به خواست مردم تمکین کرده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294622|00:16 - 1395/04/27
نسخه چاپی
منتظر اعلام عمومی قول رئیس جمهور برای عمل به خواسته های کرمانشاه در استادیوم آزادی هستیم/ دولت در سخن به خواست مردم تمکین کرده است
مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اعلام کرد که دولت قول مساعد برای تحقق خواسته های مردم کرمانشاه را داده است و به همین دلیل منتظر اعلام عمومی آن جمع مردم هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمانشاه برای بررسی عملیاتی بودن وعده دولت در تحقق سه خواسته اولویت دار مردم کرمانشاه شامگاه شنبه در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

 

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: برآورد نمایندگان استان کرمانشاه این است که دولت به خواست مردم استان تمکین کرده است.

 

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور بهتر است در جمع مردم کرمانشاه و اولین سخنرانی خود در استادیوم آزادی قول هایی را که همکاران ایشان به نمایندگان استان داده اند را اعلام عمومی کند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت می تواند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اورامانات را به لایحه ای که هم اکنون برای بررسی در کمیسیون است الحاق کند و البته راه آهن را به سرعت به پایان برساند.

 

نادری تصریح کرد: صبح فردا در سفر هیات دولت با تمام بی مهری ها به استان کرمانشاه مهربانی و مهمان نوازی کرمانشاهی را نشان می دهیم و البته با دقت و موشکافانه شیوه دولت در عمل به وعده ها را دنبال خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد