آگهی استخدام در شرکت کاوشان طب رهیار پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294685|02:09 - 1395/05/11
نسخه چاپی
آگهی استخدام در شرکت کاوشان طب رهیار پاوه
شرکت کاوشان طب رهیار پاوه با مدیریت آقای دانا محمدی در نظر دارد جهت توسعه کار شرکت به دو نفر(زن و مرد)مسلط به نسخه خوانی داروخانه و کامپیوتر به کارگیری کند.

به گزارشهزار ماسوله، دانا محمدی در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به توسعه شرکت و گسترش آن در شهرستانهای همجوار(جوانرود-ثلاث باباجانی-روانسر)این شرکت در نظر دارد در سال جدید با بستن قرارداد در سطح شهرستانهای همجوار که ذکر شد به دو نفر(زن و مرد) با تسلط کامل به ثبت و خواندن نسخه خوانی داروخانه و آشنایی کامل به مهارتهای کامپیوتر اقدام به بکارگیری نیروی جدید با حقوق و مزایای مکفی می کند.

 

محمدی افزود:لذا علاقمندان به این کار می توانند با شماره شرکت ۰۸۳۴۶۱۳۶۸۰۰ جهت هماهنگی بیشتر و یا به آدرس:خیابان انقلاب اسلامی -پاساژ آژند طبقه دوم مراجعه نمایند.

 

وی گفت:افراد واجد الشرایط جهت کار در این شرکت آموزشهای لازم را در این خصوص خواهند دید. و مهلت تماس یا حضور در این محل شرکت از امروز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۵ تا پایان روز اداری چهارشنبه می باشد.

 

لازم به ذکر است که شرکت کاوشان طب رهیار در حال حاضر یکی از شرکت های کارآفرین موفق در سطح شهرستان پاوه می باشد که ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن فعالیت می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد