فرماندار کرمانشاه:

بازشماری آرا احترام به مطالبه کاندیداها

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 29483|10:28 - 1392/04/11
نسخه چاپی
هزار ماسوله: فرماندار کرمانشاه گفت: بازشماری آرا در واقع احترام به مطالبه کاندیداهاست و سعی شد به‌دقت تمامی اعتراضات لحاظ و شبهات برطرف شود.
 به گزارش هزار ماسوله به نقل از فارس«: محسن زرین‌ماه عصر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای کرمانشاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات اخیر حماسه سیاسی را در کشور محقق کرد؛ یکی از آثار و برکات نمایش قدرت ایران در خلق حماسه سیاسی، فرود آمدن سر تعظیم قدرت‌ها بود.

زرین‌ماه با اشاره به اینکه یکی از شاگردان امام (ره) و یاران مقام معظم رهبری، سکان‌دار قوه مجریه شده، تصریح کرد: رئیس جمهور از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردارند و همه باید به رئیس جمهور کمک کنند.

فرماندار کرمانشاه، وجود برخی ابهامات و شکایات در انتخابات شوراهای اسلامی شهر را امری طبیعی عنوان کرد و بیان داشت: رفتاری که نشان‌دهنده عدم بلوغ سیاسی باشد به‌هیچ وجه مشاهده نشده است.

وی اعلام کرد: در انتخابات سامانه جامع انتخابات داشتیم و تمام فرآیند در بستر این سامانه انجام شد و موظف بودیم در این چهارچوب عمل کنیم.

زرین‌ماه خاطرنشان کرد: قانون انتخابات و آئین‌نامه اجرایی وجود دارد و تمام اقدامات ما بر مبنای این دستورالعمل‌هاست.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اطلاعات از شعبه و از فرمانداری وارد سامانه شده، ابراز داشت: حجم کار در انتخابات شوراها نسبت به ریاست جمهوری سنگین‌تر بود و همین موجب کند شدن روند شمارش آرا شد.

وی با بیان اینکه عملیات سنگین و کار بزرگی انجام شده، بیان داشت: بازشماری آرا در واقع احترام به حقوق کاندیداهاست و سعی شد به‌دقت تمامی اعتراضات لحاظ و شبهات برطرف شود.

فرماندار کرمانشاه با تقدیر از حضور تمام کاندیداها، ورود همه کاندیداها را موجب شور و نشاط فضای انتخابات عنوان کرد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد