دفتر داوری بازرگاني امروز افتتاح می شود

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 29485|10:32 - 1392/04/11
نسخه چاپی
هزار ماسوله: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اعلام اینکه امروز دفتر داوری افتتاح می‌شود و از فردا شروع به کار می‌کند، گفت: امسال تاسیس دفتر داوری و همکاری بیشتر با کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در دستور کار قرار گرفته است.
هزار ماسوله به نقل از فارس: کیوان کاشفی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز داوری که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال تاسیس دفتر داوری و همکاری بیشتر با کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه امروز دفتر داوری افتتاح می‌شود و از فردا شروع به کار می‌کند، گفت: مرکز داوری پتانسیلی است که به دلایل مختلف تاکنون به آن پرداخته نشده و می‌تواند به مردم و دستگاه قضا کمک کند.

کاشفی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی وجود مرکز داوری را به طور گسترده انجام می‌دهیم، گفت: در کشور شرایط ویژه‌ای داریم و فشارهایی بر اقتصاد کشور وارد شده و دشمنان نقشه‌های بسیاری در این زمینه طرح‌ریزی کرده‌اند که باید با همراهی و هم‌دلی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز حضور قوه قضائیه و سایر قوا در کنار هم به شدت احساس می‌شود و یک نیاز اساسی است تا قوانین به شکل درست تدوین و اجرا شوند و نظارت به شکل صحیح صورت گیرد.

وی ادامه داد: پس از انتخابات شاهد شور و نشاط خاصی در کشور هستیم و این فضا باید به سمت اجرایی ‌شدن پیش رود و مشکلات فعالان اقتصادی را می‌توان با همکاری دستگاه قضا حل کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد