مهندس نیک کردار در بازدید از شهرک کارگاهی پاوه؛

با مشارکت های مردمی، مشکلات شهرک کارگاهی مرتفع خواهد شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294889|15:19 - 1395/06/14
نسخه چاپی
با مشارکت های مردمی، مشکلات شهرک کارگاهی مرتفع خواهد شد
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با برگزاری جلسات و همیاری و مشارکت های مردمی ان شاالله مشکلات این شهرک کارگاهیی را مرتفع خواهیم کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به دنبال اعتراض مالکین واحدهای صنفی شهرک کارگاهی در درب فرمانداری پاوه جهت پیگیری مشکلات این شهرک، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ، از این شهرک بازدید و از نردیک با مشکلات آن آشنا گردید.

 

در این بازدید مهندس نیک کردار اظهار کرد: وضعیت اعتبارات شهرداری در حد مطلوبی نیست و می طلبد که مالکین این واحدهای صنفی در شهرک کارگاهی با مشارکت های خود با شهرداری ، در جهات رفع مشکلات این محل گام بردارند.

 

وی گفت: نیاز است که خود شما مشارکت داشته باشید و من هم به شهرداری اعلام خواهم کرد که این مشکل را مرتفع نماید.

 

کامل حسینی نماینده مالکین این شهرک نیز در خصوص مشکل فاضلاب این شهرک اظهار کرد: اول سال جاری مدیر کل آبفای استان کرمانشاه مبلغ 150 میلیون تومان را جهت مشکل فاضلاب قسمت شمالی کارگاه اختصاص داد که الان با گذشت 6 ماه هنوز درست نشده است.

 

مهندس نیک کردار در این باره نیز گفت: مشکل فاضلاب این شهرک نیز در حیطه شهرداری نبوده و فرماندار شهرستان قول داده است که این مشکل فاضلاب را مرتفع نماید.

 

وی افزود: باید موافقتنامه مبادله گرفته و اعتبارات نیز که به خزانه وارد گردید و پیمانکار نیز به روند اجرایی آن بپردازد که ان شالله پیگیر این موضوع خواهیم بود.

 

وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه قول مساعد را در مرتفع نمودن مشکلات این شهرک خواهی داد گفت: با برگزاری جلسات و همیاری و مشارکت های مردمی ان شاالله این مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در پاسخ به سوال یکی از مالکین واحد صنفی در این کارگاه ، با ارئه سند و مدرک دال بر پرداخت هزینه آماده سازی خیابان اذعان داشت ما در سال 1379 هزینه های مشارکتی به شهرداری را پرداخت کرده ایم ؛ با نیشخند گفت: واریزی مبلغ 1300 تومان به شهرداری مبلغی نیست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد