اهداء تجهیزات باشگاه بدنسازی توسط یک جوان خیّر به آموزش و پرورش نوسود/راه اندازی تنها باشگاه ورزشی نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294893|19:48 - 1395/06/15
نسخه چاپی
اهداء تجهیزات باشگاه بدنسازی توسط یک جوان خیّر به آموزش و پرورش نوسود/راه اندازی تنها باشگاه ورزشی نوسود
تجهیزات باشگاه بدنسازی توسط یک جوان خیّر به آموزش و پرورش نوسود اهدا گردید.

به گزارشهزار ماسوله، آراس بهرامی جوان نیک اندیش و از فعالان فرهنگی شهر نوسود در اقدامی قابل تقدیر تنها باشگاه خصوصی بدنسازی این شهر را که با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی کرده بود، برای استفاده عموم مردم به آموزش و پرورش منطقه نوسود اهدا کرد.



رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در این باره به خبرنگار ما گفت: این جوان نوسودی تجهیزات باشگاه بدن سازی خود را به ارزش 50 میلیون تومان جهت استفاده جوانان این شهر، به آموزش و پرورش منطقه اهدا کرد.

 

منصور وهابی با بیان اینکه این جوان نوسودی در ابتدا فضای کوچکی را برای باشگاه خود در اختیار داشت افزود: با پیشنهاد وی مبنی بر در اختیار گذاشتن مکانی با وسعت بیشتر ، مورد موافقت آموزش و پرورش نوسود جهت استفاده دانش آموزان و جوانان نوسود قرار گرفت.

 

وی گفت: به دنبال آن تجهیزات این باشگاه در سالنی متعلق به آموزش و پروش به مساحت تقریبی 300 مترمربع راه اندای شد.

 

وی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار جهت تعمیر و تجهیز سالن ورزشی جوان نودشه از سوی فرماندار شهرستان اختصاص یافت.

 

بخشدار نوسود نیز در بازدیدی که از این باشگاه داشته است ضمن تقدیر ویژه از آراس بهرامی این اقدام را حرکتی ارزشی و قابل تقدیر دانست و گفت: در زمانی که اعتیاد به عنوان یکی از اصلی ترین و بزرگترین معضلات اجتماعی در سطح کشور و منطقه مطرح می باشد، توسعه و تجهیز مراکز ورزشی در پیشگیری از این بلای خانمان سوز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 


سعدی مصطفی زادهبا اشاره به بیان مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را سه مولفه مهم برای جوانان دانست که خواستار کسب و اجرایی شدن این سه اصل مهم در سطح منطقه شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد