fatf می تواند به اهرم فشار تبدیل شود/ مشی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه مبارزه با استکبار بوده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294908|17:37 - 1395/06/16
نسخه چاپی
fatf می تواند به اهرم فشار تبدیل شود/ مشی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه مبارزه با استکبار بوده است
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با اشاره به اینکه کشورهای غربی با استفاده از FATF به دنبال اعمال فشار بر ایران هستند، اظهار داشت: در ظاهر این کارگروه به دنبال مبارزه با پولشویی است اما به دلیل آنکه آن ها تعریفی نادرست و متفاوتی از پولشویی دارند، می توانند از آن به عنوان اهرم فشاری بر ایران استفاده کنند.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار مرصاد، با اشاره به اینکه کشورهای غربی با استفاده از FATF به دنبال اعمال فشار بر ایران هستند، اظهار داشت: در ظاهر این کارگروه به دنبال مبارزه با پولشویی است اما به دلیل آنکه آن ها تعریفی نادرست و متفاوتی از پولشویی دارند، می توانند از آن به عنوان اهرم فشاری بر ایران استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه مشی ایرانیان حمایت از مظلومان است، گفت: حمایت های ایران از گروه هایی که علیه رژیم صهیونیستی به مبارزه می پردازند برای استکبار جهانی سنگین تمام شده است به همین دلیل اهرم های جدیدی برای فشار بر ایران به وجود می آورند.

 

وی افزود: بر اساس قانون نیز بایستی از جریان های مقاومت حمایت کنیم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در پایان با تاکید بر اینکه مشی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مبارزه با استکبار بوده است، گفت: در این راه هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن ضروری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد