معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

کشتارگاه صنعتی برای شهرستان های اورامانات راه اندازی خواهد شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294923|00:16 - 1395/06/18
نسخه چاپی
کشتارگاه صنعتی برای شهرستان های اورامانات راه اندازی خواهد شد
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در جهت مرتفع نمودن مشکلات کشتارگاهها، یک کشتارگاه صنعتی برای شهرستان های اورامانات در سه راهی جوانرود راه اندازی خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، شهردار پاوه در گردهمایی شهرداران استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار کرماناشه در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد اظهار کرد: اکثر کشتارگاههای استان کرمانشاه به صورت سنتی فعالیت دارند که پیشنهاد ما احداث یک کشتارگاه صنعتی با تسهیلات دولتی توسط چند شهرداری می باشد.

 

علی محمد میری افزود: ما همیشه ما در این خصوص اکثرا با شبکه بهداشت که سلامت را که به حق است در نظر می گیرند و ما نیز توان احداث کشتارگاه صنعتی را نداریم و به صرفه نخواهد بود که یک شهرداری با هزینه زیاد کشتارگاه صنعتی را برای یک شهر دائر کند.

 

معاون عمرانی استاندار نیز در پایان در این باره اظهار کرد: در این خصوص قرار بر این است که یک کشتارگاه صنعتی برای شهرستان های اورامانات احداث شود.

 

مهندس نیک کردار افزود: مکان این کشتارگاه نیز در سه راهی جوانرود یا بیاشوش در نظر گرفته شده است که اعتبارات لازم برای احداث آن نیز مصوب شده است.

 

گفتنی است که در تیر ماه سال جاری این سایت خبری تحلیلی یک گزارش را با لینکوضعیت نامناسب کشتارگاه پاوه در خصوص مشکلات و وضعیت نامناسب آن انتشار داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد