فرماندار پاوه:

تقویت‌‌ زیرساخت‌های پاوه باید مورد توجه قرار گیرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294942|22:35 - 1395/06/20
نسخه چاپی
تقویت‌‌ زیرساخت‌های پاوه باید مورد توجه قرار گیرد
فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه این شهرستان قابلیت‌های خاصی دارد، گفت: با تزریق اعتبارات در راستای تقویت زیرساخت‌های این شهرستان، زمینه توسعه آن فراهم می‌شود.

به گزارشهزار ماسوله،پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه تا‌کنون برنامه توسعه کوتاه مدت 6 شهرستان استان کرمانشاه تدوین و برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: شهرستان پاوه در حوزه شیلات و آبزی‌پروری رتبه خوبی در استان دارد.

 

وی به کسب رتبه دوم سال گذشته شهرستان پاوه در تولید ماهی قزل‌آلای سردآبی در استان اشاره و بیان کرد: این شهرستان با تولید بیش از یک‌هزار و 700 تن ماهی در سال رتبه دوم استان کرمانشاه را داراست.

 

فرماندار شهرستان پاوه به فعالیت بیش از 78 مزرعه پرورش ماهی قزل‌آلای سردآبی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 400 نفر در مزارع پرورش ماهی مشغول به کار هستند.

 

به گفته این مسؤول، شهرستان پاوه قابلیت‌های خاصی دارد که تقویت‌‌زیرساخت‌های آن باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی قابلیت گردشگری در شهرستان پاوه را یکی از محورهای توسعه دانست، تصریح کرد: با توجه به قابلیت‌های توریستی و گردشگری پاوه اصلاح قانون محدودیت حریم راه‌ها در مناطق کوهستانی باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد تا بتوان گردشگران زیادی را به‌سوی این شهرستان جذب کرد.

 

اید‌پور به وضعیت تجاری این شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان پاوه دارای بازارچه موقت مرزی است که از خدمات این بازارچه توجه به زیر‌ساخت‌های درون شهر است و این بازارچه در راستای اشتغال مردم این منطقه بسیار نقش بسزایی دارد.

 

وی خواستار توجه بیشتر مسؤولان به منابع‌طبیعی و محیط‌زیست شهرستان پاوه شد و گفت: چهارمین منطقه حفاظت شده کشور است، لذا نیازمند توجه بیشتری است و با تزریق اعتبارات به زیرساخت‌هایی این شهرستان، زمینه توسعه آن باید فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد