آتش سوزی مراتع و جنگل های روستای دشه پاوه مهار شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294958|16:04 - 1395/06/24
نسخه چاپی
آتش سوزی مراتع و جنگل های روستای دشه پاوه مهار شد
جنگل‌ها و مراتع روستای دشه پاوه در چند روز اخیر طعمه حریق شد و اکنون پس از دو روز این آتش سوزی مهار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، جنگل‌ها و مراتع روستای دشه پاوه در چند روز اخیر طعمه حریق شد و اکنون پس از دو روز این آتش سوزی مهار گردید.

 

هر ساله مراتع و جنگل های زیادی از شهرستان پاوه به دلایل مختلف طعمه حریق می شود که این آتش سوزی ها با توجه به توپوگرافی خاص خود، در مناطق صعب‌العبور انجام می شود که برای مقابله با آن نیازمند واکنش سریع خواهد بود.

 

در این چند روز اخیر اینبار مراتع روستای دشه طعمه حریق شد و بسیاری از درختان آتش گرفتند که در این باره رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: در این چند روز اخیر مراتع و جنگل های منطقه تپه هوله روستای دشه در آتش سوخت.

از ساعت ده صبح امروز، یادگار غالبی در گفتگویی آتش سوزی را در مراتع روستای دشه عنوان کرد و افزود: متاسفانه نیروهای مردمی جهت اطفاء حریق حضور نداشتند و این آتش همچنان در حال پیشروی بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که میزان مراتعی که طعمه حریق در این منطقه شدند به چه مقدار است گفت: هنوز این مقدار برای ما مشخص نیست و نمی توان گفت که از این مراتع، چه مقدار طعمه حریق شده است.

 

وی این مقدار را به خبرنگار ایرنا 50 هکتار عنوان کرده است.

 

اکنون نیز عرفان رشیدی از دوستداران محیط زیست و مسئول هماهنگ کنده تیم مردمی اطفاء حریق به خبرنگار ما گفت: پس از دو روز نهایتا این آتش در مراتع روستای دشه و نوریاب مهار گردید.

 

عضو شورای روستای دشه نیز به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با کمک مردم صبح امروز آتش در مراتع روستای دشه مهار گردید.

 

قباد فرجی افزود: به صورت تخمینی حدود 100 هکتار از مراتع این روستا طعمه حریق شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد