در آستانه سال تحصیلی جدید در نماز جمعه باینگان:

حبیب اله مستوفی:شروع سال تحصیلی جدید،آغاز علم آموزی سرمایه های هر ایرانی است/برای سال تحصیلی 95/96 کمبود نیرو نداریم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294972|12:45 - 1395/06/27
نسخه چاپی
حبیب اله مستوفی:شروع سال تحصیلی جدید،آغاز علم آموزی سرمایه های هر ایرانی است/برای سال تحصیلی 95/96 کمبود نیرو نداریم
حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در جمع نمازگزاران جمعه شهر باینگان با تبریک عید سعید قربان و تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی جدید با استناد به آیات و احادیث گفت: در دین مبین اسلام و قرآن مجید ، علم آموزی و نشر آن جایگاه والا و ویژه ای داشته و قداست قلم در آن بر هیچ کس پوشیده نسیت.

به گزارشهزار ماسوله، حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در جمع نمازگزاران جمعه شهر باینگان با تبریک عید سعید قربان و تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی جدید با استناد به آیات و احادیث گفت: در دین مبین اسلام و قرآن مجید ، علم آموزی و نشر آن جایگاه والا و ویژه ای داشته و  قداست قلم در آن بر هیچ کس پوشیده نسیت.

 

مستوفی گفت: اولین پیام بین خداوند عزّ وجلّ و خاتم النبیین (ص) امر به خواندن است و " إقرَأ " امر به فهم و دانش و آگاهی و شناخت عالم هستی است و بر همین اساس است که عالمان راستین در مقابل پروردگارشان خاشع و خاضعند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی 95/96 گفت: شروع سال تحصیلی جدید، آغاز علم آموزی سرمایه های هر ایرانی است .

 

مستوفی در ادامه گفت: در بهار تعلیم و تربیت ، والدین بهترین سرمایه های خویش را برای کسب تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش به مدارس می فرستند و این نشان از وجود ارتباطی دوسویه و معنادار است.وی گفت: آموزش و پرورش دو وظیفه مهم بر عهده دارد که عبارتند از تعلیم ، هدایت و اخلاق آموزی به دانش آموزان و کسب رضایت از اولیای آنان و رسیدن به این دو وظیفه مهم نیازمند ارتباط متقابل اولیای خانه و مدرسه است.

 

رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در طول تابستان برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: علیرغم پراکندگی جغرافیایی، در تمامی رشته ها و مقاطع کمبود نیرو نداریم و تمامی نیروها سازماندهی و در روز سوم مهر ، همزمان با مدارس سراسر کشور ، در کلاس های درس حاضر خواهند شد.

 

مستوفی در ادامه با تقدیر از مشارکت های همه جانبه اولیا در منطقه باینگان گفت: مشارکت های اولیا و خیّرین در منطقه درخور تحسین و سپاسگزاری است ، اما تحقق برنامه های آموزش و پرورش ، هیچگاه بدون مشارکت همه جانبه اولیا ، مقدور و میسر نیست.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: با پیشرفت علم و فناوری و توسعه فضاهای مجازی ، دسترسی دانش آموزان و جوانان و نوجوانان ، به  شبکه های مجازی بسیار آسان شده است . پس بر اولیای خانه و مدرسه و مسئولان امر لازم است تا با برنامه ریزی های مناسب ، و با ارشاد و هدایت دانش آموزان ، خطرات وآسیب های هجمه های فرهنگی دشمنان را به حداقل برسانیم.

 

مستوفی در بخش پایانی سخنان خود گفت: حرکت آموزش و پرورش با همت و تلاش اولیای عزیز ، دانش آموزان فرهیخته و معلمان و فرهنگیان دلسوز و تلاشگر، حرکت در مسیری روبه پیشرفت است و احساس تعلق اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان ، راهگشای پیشرفت های بعدی و ادامه این مسیر خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد