نارضایتی نماینده مجلس از روند احداث راه های مواصلاتی بین4شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295121|16:00 - 1395/07/22
نسخه چاپی
نارضایتی نماینده مجلس از روند احداث راه های مواصلاتی بین4شهرستان
شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی به شدت از روند پیشرفت عمليات چهار بانده نمودن محور روانسر به جوانرود- پاوه و همچنين جوانرود به ثلاث باباجاني انتقاد کرد .

به گزارشهزار ماسوله،شهاب نادری نماینده مردم پاوه و  اورامانات در مجلس شورای اسلامی به شدت از روند پیشرفت عمليات چهار بانده نمودن محور روانسر به جوانرود- پاوه و همچنين جوانرود به ثلاث باباجاني انتقاد کرد.

 

شهاب نادری ضمن بیان این نکته که باتوجه به تصادفات اخير در محورهاي مواصلاتي اورامانات باید هرچه سریع تر این پروژه تمام شود گفت : متاسفانه این حوادث كه منجر به فوت و زخمي شدن تعدادي از همشهريان عزيزمان نیز شده است دردناک است و به همین خاطر امروز ضمن بازديد از عمليات راهسازي اين محورها با اعلام نارضايتي خود از اين روند خواستار تسريع در انجام عمليات چهار بانده نمودن محورهاي مواصلاتي اصلي بين اين ٤ شهرستان شدم.

 

این نماینده مجلس اظهارداشت ادارات راهسازي اورامانات بايد تمام توان خود را بكار گيرند كه هرچه سريعتر عملياتهاي راهسازي به اتمام برسد.

 

لازم به ذكر است شهاب نادري در تريبون مجلس بارها به معاون رئيس جمهور دكتر نوبخت و وزير محترم راه و شهرسازي دكتر آخوندي در مورد جاده هاي اورامانات كه هنوز خاصيت نظامي دارند و تبديل به قتلگاه شده تذكراتي داده و خواستار تامين اعتبار بصورت ويژه براي اين مناطق شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد