در سالروز سفر مقام معظم رهبری به پاوه؛

امام جمعه نودشه:ما مقام معظم رهبری را در منطقه اثر گذار خواهم دید/پس از سفر معظم له به پاوه،باید دید امنیتی در شهرستان برداشته شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295132|12:56 - 1395/07/25
نسخه چاپی
امام جمعه نودشه:ما مقام معظم رهبری را در منطقه اثر گذار خواهم دید/پس از سفر معظم له به پاوه،باید دید امنیتی در شهرستان برداشته شود
امام جمعه نودشه سفر رهبری را به این منطقه، به معنای امنیت عنوان کرد و گفت: وقتی ایشان به راحتی در حضور 20 هزار نفر سخنرانی و به راحتی با خودروی شخصی خود در شهر تردد می نمایند ، به سبب وجود امنیت در منطقه است که باید این دید امنیتی در این شهرستان برداشته شود.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه شهر نودشه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص سالگرد سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهرستان پاوه اظهار داشت: همیشه یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه برای مردم این منطقه و بخصوص روحانیون شهرستان که از خود ما نیز می باشد، ماندگار است.

 

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی با بیان اینکه ما روحانیون علاقه خاص و وافری را از معظم له داریم افزود: قطعا رهبر و بزرگ هر مملکتی به هر مکانی عزیمت نماید، مردم انتظار تحول بزرگی را از نظر معنوی و مادی در منطقه دارند.

 

وی گفت: ما شخصا مقام معظم رهبری را در منطقه اثر گذار خواهم دید و طرح های خوبی را پس از سفر ایشان علاوه بر بعد معنوی ، در منطقه شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که پس از سفر مقام معظم رهبری به شهرستان، مسئولین باید با دید دیگری به منطقه نگاه کنند.

 

ماموستا مبارکشاهی سفر رهبری را به این منطقه، به معنای امنیت عنوان کرد و گفت: وقتی ایشان به راحتی در حضور 20 هزار نفر سخنرانی و به راحتی با خودروی شخصی خود در شهر تردد می نمایند ، به سبب وجود امنیت در منطقه است که باید این دید امنیتی در این شهرستان برداشته شود.

 

وی افزود: انتظار ما نیز این است که مسئولین بعد از سفر رهبری توجه بیشتری را به منطقه داشته باشند و خواسته هایی را که جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری در سفر ایشان همچون مشکلات بیکاری، اقتصادی و مرز شوشمی بیان داستند، هنوز در این منطقه وجود دارد.

 

وی در پایان گفت: انتظار ما این بود که پس از دو سال این مشکلات در شهرستان مرتفع می شد، اما پس از 5 سال این مشکلات وجود دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد