94 درصد افراد شهرستان پاوه در طرح سرشماری نفوس مسکن ثبت نام کرده‌اند/پاوه در صدر استان با ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295141|19:30 - 1395/07/26
نسخه چاپی
  94 درصد افراد شهرستان پاوه در طرح سرشماری نفوس مسکن ثبت نام کرده‌اند/پاوه در صدر استان با ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری
مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه از رتبه 21 این استان در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در سطح کشور خبر داد و گفت: بیشترین و کمترین میزان ثبت‌نام در این طرح به شهرستان‌های پاوه و صحنه اختصاص دارد.

به گزارشهزار ماسوله،طهمورث الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن در استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم در اجرای فاز نخست این طرح مشارکت نسبی خوبی داشته‌اند و ستاد هماهنگی سرشماری برای اجرای هر چه بهتر این موضوع تشکیل شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای اجرای طرح سرشماری نفوس مسکن، گفت: تاکنون حدود 200 هزار نفر در این طرح به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی با اشاره به ثبت‌نام حدود 70 هزار خانوار و 263 هزار نفر جمعیت در این طرح به‌صورت اینترنتی در استان کرمانشاه، ادامه داد: حدود 12 درصد جمعیت به‌صورت اینترنتی در مقیاس جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی ما ثبت‌نام 40 درصدی بود.

 

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه مقیاس تحقق پیش‌بینی ثبت‌نام افراد را 38 درصد در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار ما ثبت‌نام 180 هزار خانوار استان کرمانشاه در این طرح بود.

 

این مسؤول رتبه استان کرمانشاه در ثبت‌نام اینترنتی این طرح را 21 در سطح کشور بیان کرد و گفت: میانگین مقیاس ثبت‌نام در سطح کشور 43 درصد است که میزان ثبت‌نام اینترنتی افراد در این طرح به عوامل مختلفی همچون میزان استفاده مردم از اینترنت بستگی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان ثبت‌نام در این طرح در شهرستان پاوه انجام گرفته است، عنوان کرد:  94 درصد افراد این شهرستان در طرح سرشماری نفوس مسکن ثبتنام کرده‌اند و کمترین میزان تحقق پیش‌بینی صورت گرفته در شهرستان صحنه بوده است.

 

به گفته الیاسی، ثبت‌نام اینترنتی از دقت بیشتری برخوردار است و موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود و آمار و اطلاعات این طرح کاملا محرمانه باقی می‌ماند و به‌صورت کلی برای تجزیه و تحلیل‌های کلان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افتتاحیه طرح سرشماری حضوری از تاریخ 27 مهرماه سال‌جاری با حضور مسؤولان استانی در استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد